IngevuldHallo, heeft iemand tijd om een korte enquete van 5 min even in te vullen?
mvg
Volkswagen
Polo 6C
1.4 TDI 107pk / 275Nm
IngevuldHallo, heeft iemand tijd om een korte enquete van 5 min even in te vullen?
mvg
@MyPoloTeam, Gezien de winnaar bekend gemaakt is in het topic Foto van het jaar 2019, krijgen wij dan nog te zien wie er op wie gestemd heeft?
Ik vind dat stemmen anoniem gaan.Ik speel deze door naar de gene die alles heeft geregeld @6RMike
Mocht het gepubliceerd worden hoef je er niet persé naar te kijken toch?Ik vind dat stemmen anoniem gaan.
Dag Jorie,@MyPoloTeam, Gezien de winnaar bekend gemaakt is in het topic Foto van het jaar 2019, krijgen wij dan nog te zien wie er op wie gestemd heeft?
Hallo, heeft iemand tijd om een korte enquete van 5 min even in te vullen?
mvg
Moeten is een groot woord, kan mij herinneren dat bij de Foto van de maand je de stemmen ook gewoon kon zien. Verder is het gewoon een kwestie van nieuwsgierigheidIk snap ook niet waarom je zou willen weten wie er op wie gestemd heeft (tenzij je een appeltje met iemand te schillen hebt). Wat moet je met die informatie?
Eerste set is klassieker, tweede is meer van deze tijd. Voor beide valt iets te zeggen. Persoonlijk zeg ik optie twee, maar ja, ik heb de standaard Bluemotion velgen nog onder de mijne zitten...Ik zit zwaar te twijfelen, wat vinden jullie, welke velgen moet het worden?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.