Dit viel mij laatst ook al paar een keer op. Vooral na het starten en de auto even stationair loopt. Ik weet niet als dit alleen bij lage temperaturen gebeurt. Zal er eens opletten.Bij mijn Polo 6r hoor ik vooral bij temperaturen rond het vriespunt, in het begin om de zoveel tijd een relais tikken.
Op een gegeven moment stopt dit( achteruit verwarming aan of uit maakt geen verschil)
Heeft een van jullie dit ook?
1e set 100%Eerste set is klassieker, tweede is meer van deze tijd. Voor beide valt iets te zeggen. Persoonlijk zeg ik optie twee, maar ja, ik heb de standaard Bluemotion velgen nog onder de mijne zitten...
Beide niet
Ik zit zwaar te twijfelen, wat vinden jullie, welke velgen moet het worden?
Verdomd lastige keuze....maar ik neig naar de 2e...alhoewel beide oprecht heel gaaf zijn!!Ik zit zwaar te twijfelen, wat vinden jullie, welke velgen moet het worden?
Geen ervaring. Maar vind comfort belangrijker dan paar cm lager.De tijd is toch gekomen dat ik de polo weer op zijn originele veren ga zetten.
Ik begin me steeds meer te irriteren aan het stugge, met name in de bebouwde kom, dat “stuiteren” en het overgevoelig reageren op een slechte asfalt weg ben ik inmiddels wel zat.
Nog meer mensen die dit ondervinden met een eibach pro kit icm 17inch?
Ik hoor namelijk zo veel verschillende berichten, de ene zegt dat de auto kwa comfort het zelfde is als origineel de andere vind hem te stug.
Ik mis zelf het comfort van de auto, dus ook het rij plezier.
Polo aw? Garantie? Niet kloten, dealer time!
Naar de dealer ermee
Welke wijziging heb je uitgevoerd, of kwam je het tegen bij autoscan?Maar waarmee heeft het te maken ?
Airbag?
Stuurkolom?
Start stop systeem wat uit is gezet via obd?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.