Het grote 'kleine vragen' topic

Ik zie de laatste tijd veel polo's zonder emblemen van polo en bijvoorbeeld bluemotion rijden. deze worden er op de een of andere manier afgehaald. is makkelijk mogelijk. en blijven er geen sporen achter van de emblemen? zou graag willen weten hoe jullie dat gedaan hebben.

Volkwagen  E golf 2018 
Ik heb dit eerder gedaan bij een Octavia II.....

Wat ook goed werkt is een föhn om je haren te drogen. Hiermee wordt het dubbelzijdig tape zacht en haal je het bijna volledig en in een keer zonder lijfrenten van de achterklep. Inderdaad alleen nog polijsten of goed in de was zetten en je ziet er niets meer van. Een van de klusjes die ik ook nog wil doen bij de Polo.

Volkswagen  Polo 6C 
Hebben een keer 20VT van een Seat Leon afgehaald, denk er soms aan om het bij onze Polo te doen, geen Polo en TSI logo erop samen met binnenkort glans zwart achter embleem zal er beter uitzien denk ik.

Volkswagen  Polo 6R 
Dat is ook een optie als je een nieuwe auto besteld, model type aanduiding weg laten.
Ik vindt het persoonlijk veel strakker staan zonder al die plaatjes erop

Volkswagen  Polo team 6r 
Wat ik heb geleerd van YouTube is dat als je de badge even warm maakt met een haardroger, de lijn zachter wordt en deze er makkelijk af komt.

Volkswagen  Polo 9N3 
Een tip voor vervolg.

Goed warm fohnen met bijvoorbeeld een verffohn.
Vervolgens met een tang de letter of cijfer beet pakken en er recht aftrekken.(met een beetje bewegen)

Als je het met een schroevendraaier er afwip heb je kans dat je met de schroevendraaier de lak beschadigd.
Of je drukt het logo/cijfer/letter in de lak waardoor deze beschadigd

Je moet de verf ook niet strippen, je moet hem verwarmen ik dacht dat jullie wel snapte dat je hem niet tot aan verbranden moet verwarmen.

Zou zeggen probeer het eens...
Wij doen niet anders op me werk
Maar ieder zijn ding.

Polijsten moet je 9/10 keer toch doen

verwarmen met een standaard verf fohn gaat te snel en te heet.
De mijne kan ik instellen en max 650 graden, en de max wil je echt niet op je auto of lak ook niet voor een paar seconden.

Volkswagen  Polo 6R 
Niet moeilijk doen gewoon een polo kopen en er thuis op de oprit erachter komen dat er al helemaal geen type aanduiding opzit :tearsofjoy:

Seat  Ibiza FR Business Intense 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
goede avond leden heb een vraag, mijn linker blower is kapot dag kapje zeg maar kan em niet meer naar links of omhoog stellen waar koop je deze dingen?

Volkslagen  Polo 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!