Het grote 'kleine vragen' topic

Iemand die mij kan vertellen wat het verschil is tussen apple carplay en android auto, ik kan 2 radio's kopen ene heeft alleen apple carpplay en voor €90,- meer kan ik apple carplay en android auto krijgen.
 
Volkswagen polo  6r  1.2tdi 
Iemand die mij kan vertellen wat het verschil is tussen apple carplay en android auto, ik kan 2 radio's kopen ene heeft alleen apple carpplay en voor €90,- meer kan ik apple carplay en android auto krijgen.
Zoals de naam al zegt, kun je op de goedkopere alleen iphone aansluiting voor Carplay rn op de duurdere dus ook Android telefoons. Carplay is een manier om (bijna) al je apps zoals Whatsapp, kaarten, waze, spotify etc op je scherm in de auto te krijgen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Ik wil de front grill embleem verwisselen, maar blijkbaar lukt het niet helemaal om de oude eruit te krijgen d.m.v. te draaien (in beide richtingen geprobeerd).
Doe ik iets verkeerd of moet ik gewoon de hele grill loshalen zodat ik het vanuit de achterkant moet fixen?
 
Volkswagen  Polo 6r Highline R-Line DSG Schuifdak  1.4 86pk 
Ik wil de front grill embleem verwisselen, maar blijkbaar lukt het niet helemaal om de oude eruit te krijgen d.m.v. te draaien (in beide richtingen geprobeerd).
Doe ik iets verkeerd of moet ik gewoon de hele grill loshalen zodat ik het vanuit de achterkant moet fixen?
Hele grill eruit dmv 2 schroeven (torx 25) dan binnenstukje eruit (dan kun je zien hoe t zit) en draai em eruit :) voorzichtig se gril uit de bumper trekken!!!!! Zit vast met een kliksysteem.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Hele grill eruit dmv 2 schroeven (torx 25) dan binnenstukje eruit (dan kun je zien hoe t zit) en draai em eruit :) voorzichtig se gril uit de bumper trekken!!!!! Zit vast met een kliksysteem.

Bij het woord kliksysteem word ik al weer panisch... aangezien dat hele ding uit plastic bestaat en alles wat ik aanraak dat plastic is breekt, maar zal even gaan kijken. Thanks.
 
Volkswagen  Polo 6r Highline R-Line DSG Schuifdak  1.4 86pk 
Iemand een idee waar je een rline logo goedkoop kan halen? Vind €30+ wel erg veel voor een stukje plastic...
Op Aliexpress zijn ze weer lelijk.
 

Bijlagen

  • 51gBkLUXIdL._AC_SL1000_.jpg
    51gBkLUXIdL._AC_SL1000_.jpg
    26.2 KB · Weergaven: 13
Volkswagen  Highline Business R  1.5 TSI 150pk DSG 
Derde remlicht vertoont weer kuren. Inconsistent werkt ie wel/niet. Iemand enig idee waar ik het schakelschema voor de aansturing van dit licht kan vinden? Of hoe ik de spoiler-variant eruit krijg zonder erin te snijden?

Heb al gekeken naar het bekende probleem bij de rubberen leiding die van de auto naar de achterklep loopt, maar hier waren geen kabelscheuren te herkennen.
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
Iemand een idee waar je een rline logo goedkoop kan halen? Vind €30+ wel erg veel voor een stukje plastic...
Op Aliexpress zijn ze weer lelijk.

Ja het is of goede kwaliteit voor 30+ euro of dit:


of:


Meer kan ik helaas ook niet echt vinden voor je.
 
Volkswagen  Polo 6r Highline R-Line DSG Schuifdak  1.4 86pk 
  • Leuk
Waarderingen: CrazyTurk
Iemand een idee waar je een rline logo goedkoop kan halen? Vind €30+ wel erg veel voor een stukje plastic...
Op Aliexpress zijn ze weer lelijk.
Ik heb er één van Ali die niet lelijk is. Dus even zoeken, ze zitten er wel tussen. Goed de recensies lezen ;)
Die @Zikuno stuurt zijn niet de goede, die zijn voor in de grill.
 
  • Leuk
Waarderingen: CrazyTurk
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!