Het grote 'kleine vragen' topic

Kan iemand mij uitleggen hoe ik bandenmaten moet lezen? Ik ben me aan het oriënteren naar nieuwe velgen maar kom om in de getallen. En waar moet ik op letten, of wat zijn de max maten voor een Polo 6r?
 
Volkswagen  Golf VI  1.4 TSi 122pk 
Kan iemand mij uitleggen hoe ik bandenmaten moet lezen? Ik ben me aan het oriënteren naar nieuwe velgen maar kom om in de getallen. En waar moet ik op letten, of wat zijn de max maten voor een Polo 6r?

De eerste 3 getallen vormen de breedte van de band, hoe hoger, hoe breder. Na de streep de eerste set getallen geven een verhoudingsgewijs hoogte van de band icm de breedte van de band en de laatste set getallen geven de aantal inch van de band, dus welke velg erin past.

Qua max maten is 18 inch wel een beetje het grootste. Exacte maten weet ik zo niet.
 
Ik ben op zoek naar een RCD 330. Op AliExpress zie ik verschillende modellen ook een paar zonder een aux aansluiting. In mijn auto heb ik een RCD310 en achter de versnellingspook kan ik een aux kabel aansluiten. Werkt deze aux aansluiting nog steeds bij de modellen zonder een aux aansluiting?
 
Volkswagen  Jetta  1.2 TSI 
Ik ben op zoek naar een RCD 330. Op AliExpress zie ik verschillende modellen ook een paar zonder een aux aansluiting. In mijn auto heb ik een RCD310 en achter de versnellingspook kan ik een aux kabel aansluiten. Werkt deze aux aansluiting nog steeds bij de modellen zonder een aux aansluiting?
Durf niet met zekerheid te zeggen, maar volgens mij werkt het niet.
Had er ooit wat over gelezen op internet.
Het ging toen wel over de rcd 330 met aux aan voorkant, dus misschien dat het wel werkt zonder de aux aan voorkant. Omdat je aux ingang dan niet dubbel bezet is.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Ik ben op zoek naar een RCD 330. Op AliExpress zie ik verschillende modellen ook een paar zonder een aux aansluiting. In mijn auto heb ik een RCD310 en achter de versnellingspook kan ik een aux kabel aansluiten. Werkt deze aux aansluiting nog steeds bij de modellen zonder een aux aansluiting?
Aux werkt niet meer daarna.
330 heeft eigen aux en usb
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Bij de Polo AW word alleen de dakraam knopje rood verlicht. De andere knopjes boven hebben geen licht. Iemand een idee of dit aan te zetten is? Als ik tussen het spleetje licht schijn met zaklamp dan worden de knopjes wel verlicht.
 

Bijlagen

  • 1.png
    1.png
    112.8 KB · Weergaven: 29
Volkswagen  Highline Business R  1.5 TSI 150pk DSG 
Vraagje: Ik heb in mijn 6R de koplampen met 2x een H7 lamp. Nu viel me net op dat als ik met dimlicht aan rijd en ik sein met grootlicht dat dan de koplampen dan tijdelijk uitgaan. Hoort dit zo ??
Dit heb ik zelf niet, weet je of de koplampen er origineel in zitten af fabriek? Als de auto eigelijk h4 koplampen had moet er volgens mijn wat worden gecodeerd.


Iemand idee hoe je de ramen kan laten sluiten zodra het regent (via regensensor), dmv vcds.

[09-Boordnet]
[Hercoderen-07] longcoding
[Byte 04] [Bit 6] (de-)activeren
 
  • Leuk
Waarderingen: Verwijderd lid 9959
Weet iemand of er verschil zit in de veerpoot lagers aan de voorzijde van een polo 6r.
Na het plaatsen van de oem veren kraken de rubbers met sturen.
zit er toevallig hoogte verschil tussen GTI R-Line en normaal?
17A83270-C28C-484A-8104-42C1E967F7E4.jpeg
Die op de foto heb ik gekoxht maar passen NIET lekker. De lager zelf dient een opstaande rand te hebben, anders schudt je veerpoot alle kanten op!! Niet die troep kopen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: Robin
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!