I.p niet standaard. Wel kan je muziek van yt streamen via usb of bt zonder beeld.Kan daar ook youtube op dat u weet?
Zal gewoon spotify gebruiken.
Volkswagen
Polo 6R
1.4 16V 86PK
I.p niet standaard. Wel kan je muziek van yt streamen via usb of bt zonder beeld.Kan daar ook youtube op dat u weet?
Je hebt 15 inch velgen op basis van je profielfoto, gewoon standaard bluemotion velgen.Kan iemand mij uitleggen hoe ik bandenmaten moet lezen? Ik ben me aan het oriënteren naar nieuwe velgen maar kom om in de getallen. En waar moet ik op letten, of wat zijn de max maten voor een Polo 6r?
Kan iemand mij uitleggen hoe ik bandenmaten moet lezen? Ik ben me aan het oriënteren naar nieuwe velgen maar kom om in de getallen. En waar moet ik op letten, of wat zijn de max maten voor een Polo 6r?
Heb je motorkap bekleding? Dit scheelt altijd al een hoopHi peeps, iemand idee hoe het motorgeluid van de diesel kan dempen, iemand ervaring met dynamat onder de motorkap?
Ja bekleding zit eronder maar wil het meer dempend hebben hahaHeb je motorkap bekleding? Dit scheelt altijd al een hoop
Ik ben op zoek naar een RCD 330. Op AliExpress zie ik verschillende modellen ook een paar zonder een aux aansluiting. In mijn auto heb ik een RCD310 en achter de versnellingspook kan ik een aux kabel aansluiten. Werkt deze aux aansluiting nog steeds bij de modellen zonder een aux aansluiting?
Durf niet met zekerheid te zeggen, maar volgens mij werkt het niet.Ik ben op zoek naar een RCD 330. Op AliExpress zie ik verschillende modellen ook een paar zonder een aux aansluiting. In mijn auto heb ik een RCD310 en achter de versnellingspook kan ik een aux kabel aansluiten. Werkt deze aux aansluiting nog steeds bij de modellen zonder een aux aansluiting?
Aux werkt niet meer daarna.Ik ben op zoek naar een RCD 330. Op AliExpress zie ik verschillende modellen ook een paar zonder een aux aansluiting. In mijn auto heb ik een RCD310 en achter de versnellingspook kan ik een aux kabel aansluiten. Werkt deze aux aansluiting nog steeds bij de modellen zonder een aux aansluiting?
Dit heb ik zelf niet, weet je of de koplampen er origineel in zitten af fabriek? Als de auto eigelijk h4 koplampen had moet er volgens mijn wat worden gecodeerd.Vraagje: Ik heb in mijn 6R de koplampen met 2x een H7 lamp. Nu viel me net op dat als ik met dimlicht aan rijd en ik sein met grootlicht dat dan de koplampen dan tijdelijk uitgaan. Hoort dit zo ??
Iemand idee hoe je de ramen kan laten sluiten zodra het regent (via regensensor), dmv vcds.
Die op de foto heb ik gekoxht maar passen NIET lekker. De lager zelf dient een opstaande rand te hebben, anders schudt je veerpoot alle kanten op!! Niet die troep kopen.
Bij mij zat er standaard 215/40/R17 omheen en ik heb ze in nieuwstaar gekocht.Kleine vraag, wat is de originele bandenmaat voor 17" Mallory velgen?
215/40R17 of 215/45R17
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.