Ik zag een Polo met R-Line logo op de kofferklep. Is dit een normaal iets? Ik heb namelijk alleen POLO staan.
AliExpress waar iedereen het vandaan haaltIemand een adresje waar ik het beste de RCD330 kan kopen?
Kort vraagje, de velgen maat van mijn polo is 5x100 ET 43, hoever kan ik afwijken van de ET waarde zonder verbreders nodig te hebben?
EDIT: is een ET waarde van 35 te laag?
Graag gedaan, kleine moeiteTop! Bedankt voor de snelle reactie!
Daar staan er zo veel op, zijn ze allemaal gelijk, prijs verschilt nogal.AliExpress waar iedereen het vandaan haalt
Kan daar ook youtube op dat u weet?Android Auto RCD 360 PRO Carplay Autoradio NONAME Nieuwe RCD 330 MIB Radio Voor VW Golf 5 6 Jetta MK5 MK6 Tiguan CC Polo Passat B5 B6 - AliExpress 34
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coma.aliexpress.com
Houd wel rekening mee met de douane kosten van 58,49 (http://www.invoercalculator.nl/)Kan daar ook youtube op dat u weet?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.