V
Verwijderd lid 9959
Wat maakt het daar in anders dat ik mijn mening niet mag geven?heb jij niet een andere taak hier?
hou je daar mee bezig.
Wat maakt het daar in anders dat ik mijn mening niet mag geven?heb jij niet een andere taak hier?
hou je daar mee bezig.
Nee je ziet alleen in welke groep of van welke persoon je het bericht krijgt, als je daar dan op klikt gaat hij de berichten voorlezen en kun je weer antwoorden door te praten. Er komt niks met tekst in beeld o.i.d.Iemand die de RCD330 heeft met Whatsapp erop? die mij kan vertellen als iemand je een appje stuurt of je een melding op je RCD330 krijgt met de tekst erop?
Dat zit beter als comfort line.
Kopen. €25 voor een setje via marktplaats. Staan diverse links op t forum, maar als je er op zoekt op marktplaats, dan kom je m vast tegen.Wat adviseren jullie, vw embleem voor en achter zwart spuiten, plasti-dippen of kopen?
Wat adviseren jullie, vw embleem voor en achter zwart spuiten, plasti-dippen of kopen?
Goede pasvorm! Heb ze er zelf ook opzitten en vele andere ook≥ Volkswagen VW LOGO ZWART embleem: Golf 5 6 7 Polo Scirocco - Overige Auto-onderdelen - Marktplaats.nl
Nieuwe hoogglans of mat zwarte vw emblemen/logo's. Perfecte kwaliteit, origineel zwart, dus niet overgespoten! Setprijs voor+achter: tijdelijk €25 prijs grill embleem: €20 prijslink.marktplaats.nl
is er ergens een overzicht welke apps er op een rcd 330 werken?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.