Volkswagen
Polo
1.4 TSI BlueGT 150pk
Dan ben je bijna op de helft.Van het onderste gedeelte heb ik de lipjes los gekregen, bovenste lipjes zijn echt een rot taak
Alleen linksboven en rechtsboven kom ik niet bij gezien er een kunstofkapje zit en ik vrij grote handen heb, is there a way?Dan ben je bijna op de helft.
Even doorzetten!
Inspectiebeurt waarbij op het oog de auto wordt gecontroleerd op X punten. Heb het ook gedaan, maar wat een zonde van me geld.Kreeg gisteren de in de melding "inspectie binnen 30 dagen", met nog 1/3 te gaan tot aan de 60 000 beurt. Kan iemand mij vertellen wat dit is, is het iets reguliers of is er wellicht iets bijzonders op grond waarvan dit wordt gemeld?
Plastic spatel, mes met ducttape?Alleen linksboven en rechtsboven kom ik niet bij gezien er een kunstofkapje zit en ik vrij grote handen heb, is there a way?
Neem aan dat jij ook die melding kreeg? Zo ja, bij welke km stand?Inspectiebeurt waarbij op het oog de auto wordt gecontroleerd op X punten. Heb het ook gedaan, maar wat een zonde van me geld.
Gelukt, resultaat volgt !Plastic spatel, mes met ducttape?
Of kijken of je 'm kunt trekken als je de rest los hebt
Wanneer is je laatste onderhoudsbeurt geweest? Vaak is het 1 jaar of x aantal km’s. Wellicht zit je nu op de 11e maandKreeg gisteren de in de melding "inspectie binnen 30 dagen", met nog 1/3 te gaan tot aan de 60 000 beurt. Kan iemand mij vertellen wat dit is, is het iets reguliers of is er wellicht iets bijzonders op grond waarvan dit wordt gemeld?
Je bent een onderdeel vergeten!
Diffuser?Je bent een onderdeel vergeten!
Ja, diffusor!Diffuser?
Morgen volgt een foto van het eindresultaat, helaas was het niet optijd droog dus morgen even opnieuw
Morgen maar even kijken hoe ik die demonteer, dan spuit ik alles gelijk opnieuwJa, diffusor!
Geduld dan maar
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.