Lijkt er wel op: https://www.gerritspeek.nl/vag-com_dtc-18725.htmlVandaag met flink optrekken hield de auto even in, toeren liepen terug. Gaf vorige week P2293, heeft iets met de brandstof toevoer te maken?
Heeft iemand dit ook weleens gehad?
Lijkt er wel op: https://www.gerritspeek.nl/vag-com_dtc-18725.htmlVandaag met flink optrekken hield de auto even in, toeren liepen terug. Gaf vorige week P2293, heeft iets met de brandstof toevoer te maken?
Heeft iemand dit ook weleens gehad?
JBL is (vind ik) het beste merk voor audio!Zijn er mensen die de speakers in de deuren hebben aangepast? En zo ja welke speakers heb je er ingezet?
Ik zat dus te denken aan harmann en kardon, het moederbedrijf van JBL, dat hebben mijn ouders in de BMW zitten en dat bevalt me ook heel erg.JBL is (vind ik) het beste merk voor audio!
Genoeg opties zou ik zo zeggenIk zat dus te denken aan harmann en kardon, het moederbedrijf van JBL, dat hebben mijn ouders in de BMW zitten en dat bevalt me ook heel erg.
Misschien ook een idee om de binnen kant van de deuren te bekleden (weet zo niet 1 2 3 hoe het materiaal heet). De deuren van een 6r zijn best hol.Zijn er mensen die de speakers in de deuren hebben aangepast? En zo ja welke speakers heb je er ingezet?
Dempen met akoestisch schuim / anti dreun strokenMisschien ook een idee om de binnen kant van de deuren te bekleden (weet zo niet 1 2 3 hoe het materiaal heet). De deuren van een 6r zijn best hol.
Misschien ook een idee om de binnen kant van de deuren te bekleden (weet zo niet 1 2 3 hoe het materiaal heet). De deuren van een 6r zijn best hol.
Goed idee wel, kan ik beter maar allemaal tegelijk doen met me nieuwe deurpanelen, teveel mods, teveel te gelijk willen
Ja hebben we naar gekeken maar valt niks aan af te stellen.Lijkt mij inderdaad niet de bedoeling, ook als je een beetje aan het remmen bent, moet degene achter je kunnen zien dat er geremd wordt.
Misschien het 'contactpunt' of hoe ik het noemen moet even opnieuw laten afstellen?
Imitatie of origineel?Ja hebben we naar gekeken maar valt niks aan af te stellen.
Ze hebben een nieuwe besteld.
Maar betwijfel of het werkt.
geen flauw idee, denk Imitatie.Imitatie of origineel?
Udenhout Eindhoven is primageen flauw idee, denk Imitatie.
een kennis van mij heeft de zelfde maar die heeft een Opel Corsa.
dus of het hoort zo of het is toeval.
wat wel opvalt is dat de auto door de keuring komt.
maar kan ook zijn dat ze het niet hebben gezien.
als het morgen niet gemaakt is ga ik naar een vw dealer die moeten er meer vanaf weten lijkt me.
weet iemand een goede vw dealer regio helmond?
die in helmond zelf zit lees ik geen goede reviews.
alvast bedankt!!
Bij mij gaat hij bij mijn kleine teen al aan!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.