Ja heb me ook voorgenomen dit bij de komende beurt te melden. In de tussentijd vink ik het maar uit
Volkswagen
Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels
1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek)
Blijft hij ook naar beneden staan boven de 15km/u? Normaal klapt hij pas naar de normale stand als je 15 km/u of harder rijdBij mij staat alles goed ingesteld, maar werkt het desondanks behoorlijk random. Meest irritant is nog als hij naar beneden gericht blijft staan.
de mijne staan met banden en al nog in de opslag wachten om geplaatst te worden ik wilde eerst mijn huidige 16” banden op rijden en daar een winter set van maken. Maar ze slijten erg langzaam.Iemand nog een setje 17" mallory's te koop?
@Zikuno heb je de zoekfunctie op het forum al gebruikt? Er is al heeeel veeeel over deze lichtschakelaars gepost, inclusief handige linkjes.
Als je op AliExpress zoekt op schakelaar en dan polo type die je hebt heb je genoeg keuze even bij reviews kijken als de reviews goed zijn en bestellenHey Sal, bedankt voor je bericht!
Heb ik inderdaad al geprobeerd, maar misschien ligt het aan mij dat ik niet zo goed kan zoeken.
De berichten die ik heb kunnen vinden was de link al van verlopen op Aliexpress, heb jij toevallig een link waarvan je werkt dat deze werkt zonder errors of iets voor een degelijke prijs?
Heeft iemand ervaring met een automatische lichtschakelaar van Aliexpress?
Zo ja, zitten er nadelen aan? En heeft iemand een link met een goedkope?
Heb deze gevonden tot nu toe, passen deze op een Polo 6r zonder problemen?
US $37.15 |Warriorsarrow Auto Koplamp Koplamp Schakelaar Lichtsensor Module Bluetooth Upgrade Voor Vw Golf MK4 Jetta 4 Passat B5 Polo Bettle|headlamp switch|headlight sensorauto headlight sensor - AliExpress
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.comnl.aliexpress.com
Ga voor de versie met bluetooth en dan zonder kabeltje. Die kun je heel erg precies instellen via je telefoon. Heb die zelf ook, werkt perfect!Hey Sal, bedankt voor je bericht!
Heb ik inderdaad al geprobeerd, maar misschien ligt het aan mij dat ik niet zo goed kan zoeken.
De berichten die ik heb kunnen vinden was de link al van verlopen op Aliexpress, heb jij toevallig een link waarvan je werkt dat deze werkt zonder errors of iets voor een degelijke prijs?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.