Het grote 'kleine vragen' topic

@joosspekloos thanks. Uiteraard is er voor mijn auto weer een speciale tool nodig en geen simpele aansluitnipple. Dan toch maar de garage even vragen, en anders bestel ik me gewoon lekker een 4-bar brandstofpomp en zet ik die erin. Stick Out Tongue
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
Iemand een goede (en niet dure) setup voor een air intake? K&N filter achter de grille ofzo? Kan het filter wel vinden alleen de buizen zijn lastig
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Heeft iemand ervaring met een automatische lichtschakelaar van Aliexpress?
Zo ja, zitten er nadelen aan? En heeft iemand een link met een goedkope?

Heb deze gevonden tot nu toe, passen deze op een Polo 6r zonder problemen?

 
Volkswagen  Polo 6r Highline R-Line DSG Schuifdak  1.4 86pk 
Iemand enig idee waar ik de 9n3 het beste kan opkrikken van onder? Wil de assteunen zetten op de krikpunten aan de zijkanten bij de wielkast. Kan ik gewoon opkrikken aan het subframe? Iemand een plaatje wellicht?
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
@Zikuno heb je de zoekfunctie op het forum al gebruikt? Er is al heeeel veeeel over deze lichtschakelaars gepost, inclusief handige linkjes.

Hey Sal, bedankt voor je bericht!
Heb ik inderdaad al geprobeerd, maar misschien ligt het aan mij dat ik niet zo goed kan zoeken.
De berichten die ik heb kunnen vinden was de link al van verlopen op Aliexpress, heb jij toevallig een link waarvan je werkt dat deze werkt zonder errors of iets voor een degelijke prijs?
 
Volkswagen  Polo 6r Highline R-Line DSG Schuifdak  1.4 86pk 
Hey Sal, bedankt voor je bericht!
Heb ik inderdaad al geprobeerd, maar misschien ligt het aan mij dat ik niet zo goed kan zoeken.
De berichten die ik heb kunnen vinden was de link al van verlopen op Aliexpress, heb jij toevallig een link waarvan je werkt dat deze werkt zonder errors of iets voor een degelijke prijs?
Als je op AliExpress zoekt op schakelaar en dan polo type die je hebt heb je genoeg keuze even bij reviews kijken als de reviews goed zijn en bestellen
 
Volkswagen  Polo 9N3 comfortline  1.4 59kw 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Heeft iemand ervaring met een automatische lichtschakelaar van Aliexpress?
Zo ja, zitten er nadelen aan? En heeft iemand een link met een goedkope?

Heb deze gevonden tot nu toe, passen deze op een Polo 6r zonder problemen?


Ik heb de eerste, met kabeltje. Via de stijl aan de zijkant er tussen gedrukt en geplakt op het dashboard onder de voorruit.
Werkt prima, je moet alleen ff uittesten in de schemering wanneer je wil dat de lampen aan gaan.

Die tweede geen idee, maar het leek mij logischer om de sensor bij het raam te hebben ipv aan de schakelaar zelf.
 
Hey Sal, bedankt voor je bericht!
Heb ik inderdaad al geprobeerd, maar misschien ligt het aan mij dat ik niet zo goed kan zoeken.
De berichten die ik heb kunnen vinden was de link al van verlopen op Aliexpress, heb jij toevallig een link waarvan je werkt dat deze werkt zonder errors of iets voor een degelijke prijs?
Ga voor de versie met bluetooth en dan zonder kabeltje. Die kun je heel erg precies instellen via je telefoon. Heb die zelf ook, werkt perfect!
 
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!