Ik zag er laatst een op marktplaats die al aangepast was. Als die ooit in een 6r heeft gezeten is het goed.Aha oke, thanks! Dan wordt het wel lastig aangezien ik hier geen ervaring mee heb haha
Ik zag er laatst een op marktplaats die al aangepast was. Als die ooit in een 6r heeft gezeten is het goed.Aha oke, thanks! Dan wordt het wel lastig aangezien ik hier geen ervaring mee heb haha
Heb je daar toevallig een linkje van? Ik kan hem niet vindenIk zag er laatst een op marktplaats die al aangepast was. Als die ooit in een 6r heeft gezeten is het goed.
Heb je daar toevallig een linkje van? Ik kan hem niet vinden
Prima toch? Zit tussen min en max in!Bij mijn rechter achterwiel heb ik roest vorming. Nu weet ik niet goed hoe je die roest het beste een makkelijkste kan verwijderen. Iemand ervaring?
Ook zag ik dat mijn koelvloeistof peil begint te dalen. Begin van het jaar (2 januari) ben ik bij VW dealer geweest en is het bijgevuld. Nu ziet het er zo uit:
Volgens de dealer zou bijvullen tussen twee beurten (long life dus twee jaar) niet nodig moeten zijn. Wijst dit dalende peil op een lekkage? De auto is getuned.
Is een olie temperatuur van 96 °C normaal? Heb het een paar keer bekeken via OBS en was telkens 96 °C bij normale rijstijl.
Prima toch? Zit tussen min en max in!
De roest komt waarschijnlijk door slecht herstelde schade.
Een polo zou niet mogen roesten!
Ze zijn dusdanig behandeld dat het bijna onmogelijk is.
Dit is de koelvloeistof temperatuur, die hoort inderdaad rond de 95 graden te zijn dus is prima zo.
Als de auto nog geen 10 jaar is kun je eens kijken of je kunt aankloppen bij VW. Er zou 10 jaar garantie op het spuitwerk (fabriek-af) moeten zitten. Als het gerepareerd is wordt het natuurlijk een ander verhaal.
Hoewel Pon en garantie in 1 zin natuurlijk vloeken in de kerk is.
Damoet je wel kunnen aantonen dat de auto geen schade heeft gehad.Dan ga ik van de week maar naar de dealer in de buurt, vragen hoe en wat. Ik ben minimaal de derde eigenaar (auto is geïmporteerd), dus ik weet niets van eventuele eerdere reparaties, maar dat hoor ik dan wel. Is het proberen in ieder geval wel waard. Bouwjaar is 2011, dus er zit nog garantie op de carrosserie. Bedankt voor de tip.
Iemand die weet hoe je in een polo aw het volume van carplay kan verhogen? Is er een instelling die ik over het hoofd zie?
De truc is dat je aan de volumetoets moet draaien terwijl het geluid dat je wilt wijzigen wordt afgespeeld (rare zin,maar ik krijg het niet beter uitgelegd)
bv. als je het volume van de navigatiestem wilt verhogen -> wanneer de navigatiestem spreekt snel aan de volumetoets draaien
Dan ga ik van de week maar naar de dealer in de buurt, vragen hoe en wat. Ik ben minimaal de derde eigenaar (auto is geïmporteerd), dus ik weet niets van eventuele eerdere reparaties, maar dat hoor ik dan wel. Is het proberen in ieder geval wel waard. Bouwjaar is 2011, dus er zit nog garantie op de carrosserie. Bedankt voor de tip.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.