Op de teller zekerEch wel, gisteren nog een asfalt slopende 71km/u gereden.
Volkswagen
Polo AW Highline Business R
1.5 TSI
Op de teller zekerEch wel, gisteren nog een asfalt slopende 71km/u gereden.
Een vorkje tussen zetten. Tis een pin in een huls.Weet iemand hoe je deze eruit krijgt? Wil mijn achterbumper eraf halen en krijg enkel deze niet los.
Dat eerst geluid kan ik niet plaats geven, bij me eigen auto hoor ik dit zover ik weet niet.
Misschien een klep die naar de basis afstelling gaat o.i.d.
Dat 2e geluid is dit ook als je heel zacht door een woonwijk rijd (oneffen weg, Klinkerweg) want dat klinkt als een kapot stabilisator stangetje.
@joosspekloosHoi!
Weet iemand hier toevallig of je een combischakelaar stuurkolom van een 6C of 2G naar een 6R kunt overzetten? Ik vind de schakelaars namelijk veel mooier dan die van de 6R
Ik heb dat wel eens gezien dus ik zou zeggen dat dat gaat
Als je al cruise control hebt zou ik zeggen plug en playDenk je dat het plug & play is, of ligt het denk je iets ingewikkelder?
Ja is precies het zelfde, thanks! Ik ga het eens proberenAls je al cruise control hebt zou ik zeggen plug en play
Nog nooit gedaan, maar ik denk dat je zelf creatief moet wezen met bevestigen en aansluiten van de intercooler.Iemand hier ervaring met het fitten van een universele intercooler op een 9N3 GTI?
Was aan het denken om deze te kopen, aangezien universeel nogal scheelt tov complete sets:
Front Mount Intercooler Welly Cooler FMIC 2.5"- 3" (Universal)
FRONT MOUNT INTERCOOLER WELLY COOLER FMIC 2.5" 3" (INT001- INT014)creationsmotorsport.com
Ik heb nog even gekeken, maar je moet wel even zorgen dat er een modificatie komt aan de bekabeling in de schakelaar.Ja is precies het zelfde, thanks! Ik ga het eens proberen
Aha oke, thanks! Dan wordt het wel lastig aangezien ik hier geen ervaring mee heb hahaIk heb nog even gekeken, maar je moet wel even zorgen dat er een modificatie komt aan de bekabeling in de schakelaar.
Die MQB schakelaars hebben 5 draden, Polo 6R heeft 6 kabels (extra kabel voor cancel).
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.