Heb heel wat losgemaakt zie ik bedankt voor de info, allemaal
Volkswagen
Golf VI
1.4 TSi 122pk
Je schakelaar moet in ieder geval op OFF staan, en de auto (logischerwijs) op contact, als je dan nog een keer op scan drukt zou ie moeten verschijnen. Gebruik je Android of IOS?Ik heb een automatische lichtschakelaar gekocht van AliExpress maar krijg hem niet aan de praat ik kan hem niet vinden via Bluetooth ook met de app ElecGear kan die hem niet vinden als ik op scan druk iemand een idee hoe ik hem aan de praat krijg
Je schakelaar moet in ieder geval op OFF staan, en de auto (logischerwijs) op contact, als je dan nog een keer op scan drukt zou ie moeten verschijnen. Gebruik je Android of IOS?
Bij mij doet ie het het gewoon als de schakelaar al op OFF staat, daarna pas zet ik hem op autoHij moet eerst op auto - auto starten - off en dan vind je hem als het goed is. (of de eerste stap is overbodig?)
Kun je bij je account toevoegenMisschien een hele domme vraag, maar hoe link ik SpritMonitor aan Mypolo?
Misschien een hele domme vraag, maar hoe link ik SpritMonitor aan Mypolo?
Rechtsboven op je naam klikken - account details en dan invullen bij Accountnummer Spritmonitor.de
Deur stellen??Heeft iemand hier met een 2deurs Polo ervaring met extreem windgeruis bij snelheden boven de 80km/h? Het lijkt wel overal vandaan te komen. Ik heb de deurrubbers gecheckt (met de hogedrukreiniger weliswaar) en die lijken prima in orde. Ik heb zelfs de rubberen pakking onder de antennevoet vervangen omdat ik dacht dat het daar vandaan kwam. Het lijkt wel alsof ik in een fluitketel rijd, en da's behoorlijk irritant. Zelfs met de muziek op standje oorverdovend heb ik er nog last van.
Is dit een bekend probleem? En zo ja, zijn er oplossingen voor? Ik hou niet zo van fluitketels namelijk, doe mij maar een waterkoker
Deur rubbers checken doe je het best met een a4 tje.Heeft iemand hier met een 2deurs Polo ervaring met extreem windgeruis bij snelheden boven de 80km/h? Het lijkt wel overal vandaan te komen. Ik heb de deurrubbers gecheckt (met de hogedrukreiniger weliswaar) en die lijken prima in orde. Ik heb zelfs de rubberen pakking onder de antennevoet vervangen omdat ik dacht dat het daar vandaan kwam. Het lijkt wel alsof ik in een fluitketel rijd, en da's behoorlijk irritant. Zelfs met de muziek op standje oorverdovend heb ik er nog last van.
Is dit een bekend probleem? En zo ja, zijn er oplossingen voor? Ik hou niet zo van fluitketels namelijk, doe mij maar een waterkoker
Deur stellen??
Deur rubbers checken doe je het best met een a4 tje.
Deur open,
a4 tje tussen de rubber en de deur.
deur dicht gooien en dan papiertje er tussen vandaan trekken.
Gaat dat strak zit je rubber goed.
Trek je hem er zo tussen vandaan dan zou je hem strakker kunnen afstellen.
Niet bij mij.Heeft iemand hier met een 2deurs Polo ervaring met extreem windgeruis bij snelheden boven de 80km/h? [...] Is dit een bekend probleem?
Als je t zelf niet durft/kan.
Dan kan je gewoon naar een schade bedrijf gaan.
Gebeurt vaker.
Ook bijvoorbeeld ANWB veroorzaakt het bij het binnenkomen zonder sleutel.
Bovenkant raamframe iets voorzichtig ombuigen, je moet wel weten wat je doet. Misschien is men ooit de sleutel in de auto vergeten en binnen moeten komen door de bovenkant raamframe.
misschien kom jij niet boven de 70km pu met je poloNiet bij mij.
Wees blij Dat geluid is zó irritant, al helemaal omdat ik nogal veel snelwegkilometers maak...Niet bij mij.
Ech wel, gisteren nog een asfalt slopende 71km/u gereden.misschien kom jij niet boven de 70km pu met je polo
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.