Ja dat ben ik van plan maar die zitten dus nog achterin de unit en daar kom ik niet bijStekkers los gehaald?
Ja dat ben ik van plan maar die zitten dus nog achterin de unit en daar kom ik niet bijStekkers los gehaald?
Misschien een domme opmerking, maar die "sleuteltjes" om 'm los te maken zijn alleen nodig voor de eerste centimeter toch? Ziet eruit alsof je tegen je dashboardklepje aan het duwen bent en daarom hem er niet verder uit krijgt. Stuk terugschuiven, sleuteltjes eruit en opnieuw proberen?Jongens ik wil mijn dashboard unit eruit halen maar hij komt niet verder dan dit.. Doe ik iets fout?
Ik heb die sleuteltjes erin gestopt totdat ik een klik hoorde van hij zit vast. Is idd maar 1 cm ofzo. Toen kon ik de unit naar voren halen maar nu krijg ik ook deze sleuteltjes er niet meer uitMisschien een domme opmerking, maar die "sleuteltjes" om 'm los te maken zijn alleen nodig voor de eerste centimeter toch? Ziet eruit alsof je tegen je dashboardklepje aan het duwen bent en daarom hem er niet verder uit krijgt. Stuk terugschuiven, sleuteltjes eruit en opnieuw proberen?
Hmm dat is vreemd, en de hele unit terugduwen helpt ook niet?Ik stak
Ik heb die sleuteltjes erin gestopt totdat ik een klik hoorde van hij zit vast. Is idd maar 1 cm ofzo. Toen kon ik de unit naar voren halen maar nu krijg ik ook deze sleuteltjes er niet meer uit
Nope! Ben een beetje aan het googelen en schijnt dat meerdere mensen hun radio keys er vast in hebben zittenHmm dat is vreemd, en de hele unit terugduwen helpt ook niet?
Ja ik dacht haal die unit er gewoon uit en kijk dan wel naar de radio sleuteltjes. Waarschijnlijk moet ik het hele dashboard kastje loshalen om de unit eruit te krijgen want ik lees hier op het forum dat dat ook iemand heeft moeten doen. Heb er weer te makkelijk over gedacht schijnbaarKijken of je misschien met een dunne platte schroevendraaier die sleutels van de zijkant los kunt krijgen? Las ergens dat je de radio nooit helemaal eruit moet trekken met de sleuteltjes er nog in. (wist ik ook niet hoor )
Nope, sport driving mode zet alleen de bak in sport, voorste dempers strakker en het motorgeluid harder en volgens mij nog een klein dingetje. Hij klinkt van buiten niet anders dan alleen de bak in SEven een vraag voor de GTI rijders. Ik vroeg me af of er, wanneer je de driving mode in S zet, ook iets verandert aan het externe geluid (dus niet het interne synthetische geluid van de sound generator, maar het geluid uit de uitlaat). Ik weet dat je dan plofjes krijgt bij een pre OPF, maar dat gebeurt ook als je alleen de DSG in S zet. Dus anders gesteld, is er verschil in extern geluid tussen driving mode S en alleen DSG in S?
Kijken of je misschien met een dunne platte schroevendraaier die sleutels van de zijkant los kunt krijgen? Las ergens dat je de radio nooit helemaal eruit moet trekken met de sleuteltjes er nog in. (wist ik ook niet hoor )
Het is me gelukt! Uiteindelijk heb ik het hele dashboard kastje losgeschroefd en toen kon ik wat beter bij de kabels! Toen de unit (met sleutels) er eenmaal uit was kon ik ook de sleutels er uit halen door even goed te kijken door het lipje met een platte schroevendraaier omhoog te buigen waardoor ik de sleutel eruit kon halen. Nieuwe unit erin en nu kan ik bezig met wat software updates voor Apple Carplay! Thnx voor de hulp guysff het lipje waar de sleutel in haakt uittrekken
Officieel is dit niet de juiste bandenmaat, polo moet xxx-40-17 hebben, maakt verder niet veel uit alleen je teller zal iets afwijken. ET waarde is origineel 43 bij je polo dus ook dit wijkt af, maar dit zal ook geen groot probleem opleveren. Velg zal iets meer naar buiten staan dan origineel, hoe hoger de ET waarde hoe meer de velg naar binnen valt.Ik heb echt de ballen verstand van banden, dus ik gooi het er even uit. Ik heb wieltjes aangeboden gekregen die ik voor een prikkie over mocht nemen. Maten zijn 5x100 (of 5x112, multisteek) ET35 225-45-17. Gaat dit netjes onder m'n polo passen?
Persoonlijk zou ik een velg met een multisteek niet kopen. Houdt er rekening mee dat die banden niet onder je Polo passen. Je zal 4 nieuwe banden moeten kopen. "Goedkoop lijkt dan duurkoop" te worden. Is het naafgat wel 57.1mm? Anders zal je met naafadapters of ringen moeten werken. Ik zou verder kijken voor een set die wel zo onder je Polo past.Ik heb echt de ballen verstand van banden, dus ik gooi het er even uit. Ik heb wieltjes aangeboden gekregen die ik voor een prikkie over mocht nemen. Maten zijn 5x100 (of 5x112, multisteek) ET35 225-45-17. Gaat dit netjes onder m'n polo passen?
De banden passen prima onder de polo hoor die 5mm hoogteverschil ga je echt niet merken, kwestie van naafringen kopen voor een paar euro en hij kan ze eronder knallen als die wil lol. De banden zijn breder dan normaal, maar de velgen staan ook verder naar buiten. Dus passen zullen ze zeker.Persoonlijk zou ik een velg met een multisteek niet kopen. Houdt er rekening mee dat die banden niet onder je Polo passen. Je zal 4 nieuwe banden moeten kopen. "Goedkoop lijkt dan duurkoop" te worden. Is het naafgat wel 57.1mm? Anders zal je met naafadapters of ringen moeten werken. Ik zou verder kijken voor een set die wel zo onder je Polo past.
De banden passen prima onder de polo hoor die 5mm hoogteverschil ga je echt niet merken, kwestie van naafringen kopen voor een paar euro en hij kan ze eronder knallen als die wil lol. De banden zijn breder dan normaal, maar de velgen staan ook verder naar buiten. Dus passen zullen ze zeker.
Enige wat misschien wel nog gekocht moet worden zijn nieuwe wielbouten aangezien er verschil kan zitten in het conisch/bolconisch. Misschien komen deze met de velgen.
Dus als de vraagsteller de set voor een écht leuke prijs kan krijgen is er in mijn ogen geen reden niet die set eronder te knallen als die dat graag wil.
Dacht altijd dat dat getal gewoon voor mm stond maar dat is dus inderdaad niet correct... hahaha5mm hoogte verschil?
Je bedoelt 3 cm hoogte verschil en 10cm
Omtrek verschil!!
Conclusie het zal misschien wel passen maar is totaal niet de goede maat,
Snelheid verschil +het ziet er niet uit
Kijk het maar na in een banden calculator.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.