Nee.Verkeerde bericht gequote gok ik?
Is er ook geen manier om de verklikker via VCDS uit te programmeren?
Thanks! krijg ik dan wel nog andere waarschuwingen zoals handrem e.d.?Nee.
Openschroeven en luidsprekertje eruit halen
echt? waar dan?Luidspreker zit in je aliexpress lichtschakelaar.
Dus geen probleem
Zeker wetenIk heb wel een ideetje om het met VCDS te proberen maar ik weet niet zeker of dat lukt. Vrijwilligers?
Ik ben erachter gekomen dat mijn gepiep van het raam uit het mechanisme komt. Denk dat ik binnenkort eens het deurpaneel los ga halen en het mechanisme ga smeren, aangezien het smeren van alleen de rubbers niet heeft geholpen, en ook bij @Robin-1991 niet.Ik heb sinds een tijdje dat het rubber van een raampje heel erg piept als ik hem naar beneden doe. Vooral nu het weer wat warmer is. Iemand een idee wat ik hier tegen kan doen?
Hey allen,
- Ik heb sinds een tijdje dat het rubber van een raampje heel erg piept als ik hem naar beneden doe. Vooral nu het weer wat warmer is. Iemand een idee wat ik hier tegen kan doen?
- Daarnaast 'piept' ook sinds een week ongeveer m'n distributieriem (denk ik) als ik voor het eerst in de auto stap. Dit duurt dan een paar seconden en is daarna volledig weg. Ik maak meerde ritjes op een dag van allemaal +- 20 à 30 minuten en het gebeurd dus alleen 's ochtends als ik de eerste keer instap, bij een koude start. Tijd om hem te laten vervangen of zal dat het niet zijn? (Er staat nu 144xxx km op de teller).
Ik hoor het graag!
Het gekke is dat het bij mijn met alleen warm weer is.Ik ben erachter gekomen dat mijn gepiep van het raam uit het mechanisme komt. Denk dat ik binnenkort eens het deurpaneel los ga halen en het mechanisme ga smeren, aangezien het smeren van alleen de rubbers niet heeft geholpen, en ook bij @Robin-1991 niet.
Het piepen van het raam is inderdaad alleen bij warm weer... Heel irritant vind ik het.Piepen van het raar heb ik ook.
Gebeurt bij mijn alleen als het warm weer is, helaas nog geen oplossing gevonden.
Smeren van de rubbers werkt iig niet.
Ratelen van de ketting is helaas een kwaal.
Dit mag heel even zijn, maar niet te lang.
Bij mijn was het de spanner.
Ik denk inderdaad ook dat ik een ketting heb, maar omdat het zo piept dacht ik toch een riem..Ik denk dat je je multiriem hoort... Deze drijft je dynamo en aircopomp aan, kost niet zoveel om te vervangen. Kan ook de spanner van deze riem zijn die je hoort. Als je de spanner laat vervangen, doe dan ook gelijk de riem...
Distrutieriem/ketting (heeft deze 1.2 geen ketting?) zul je eerder horen ratelen, een getande riem hoor je volgens mij nooit, omdat deze in principe niet slipt over de poelies.
Haha dat lijkt mij niet, mijn auto is super schoon, ook tussen elk kiertje en gaatjeIk gebruik mijn ramen nooit, maar heb net gecheckt en ik heb geen last van gepiep. Mijn moeder haar auto wel, maar dat is volgens mij vuil dat ertussen zit, weet niet of dit kan zijn?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.