Net hetzelfde als bij mijn Polo dus. Heb het 2x voor gehad. Daarom heb ik nu altijd een reserve in de kofferbak zitten.Zo, de ANWB is geweest en WOW, jullie hadden helemaal gelijk. Bobine op nummer 2 was kapot. Omdat dit schijnbaar een probleem is bij deze wagens heeft de Wegenwacht ze standaard op voorraad. Kosten: € 48,50. (Bosch 0 986 221 023-825)
Is dat duur?
Morgen maar even nieuwe bougies erin zetten ondanks dat deze er nog redelijk goed uitzagen.
of fm, of gsmdab antenne of gps antenne.
Zal aan mij liggen maar als dit onderdeel zo vaak kapot gaat, waarom maken ze dan geen betere.Net hetzelfde als bij mijn Polo dus. Heb het 2x voor gehad. Daarom heb ik nu altijd een reserve in de kofferbak zitten.
Heb dat ook bij onze polo gezien, maar minder zichtbaar, ik denk dat het isolatie materiaal is dat niet goed weggewerkt zit, kan ook eenWeet iemand waarvoor dat plasticzakje dient aan de zijkant van de motor? (Zie foto). Aan de andere kant zit ook een plastic zak maar die zit echt in de holte van de spalk/balk aan de zijkant. Gr. Ser
VW polo 1.2 TSI 2011
Heb dat ook bij onze polo gezien, maar minder zichtbaar, ik denk dat het isolatie materiaal is dat niet goed weggewerkt zit, kan ook een
andere reden hebben
Kun je opzich ook wel zelf doen hoor, als je maar niet andere dingen verplaatst hahaWeet iemand waarvoor dat plasticzakje dient aan de zijkant van de motor? (Zie foto). Aan de andere kant zit ook een plastic zak maar die zit echt in de holte van de spalk/balk aan de zijkant. Gr. Ser
VW polo 1.2 TSI 2011
Dat klinkt idd logisch. Thanks! Aan de kant waar de zak eruit komt ga ik proberen dit naar binnen te duwen want het zit helemaal tegen mijn koplamp aan. Of kan ik dat beter door een garage laten doen?
Kun je opzich ook wel zelf doen hoor, als je maar niet andere dingen verplaatst haha
Ik heb dat ook, ik denk dat het gewoon een soort isolatie is.
Maar als je toch onder de motorkap aan het kijken ben kun je meteen even de tussenmaat meten van het aanslagblokje van de koplamp zie foto.
Ik wil dat even weten dan kan ik dat vergelijken en als het nodig is goed zetten bij mijn polo.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.