Het grote 'kleine vragen' topic

Vraag

Welke OEM bandenmaat is het beste op 16 inch velgen ? Heb er nu 205/45/16 onder zitten, maar zie vask 215/45/16
Auto is verlaagd eibach ?
Alvast bedankt

Volkswagen  Polo Highline 
Qua verlaging kan het allebei. Misschien even kijken hoe breed je velgen zijn. Ik vergelijk zelf altijd banden maten met t appje wheel Will fit.
Theoretisch is de 205 wat zuiniger en stiller. Immers minder oppervlakte. Maar iets minder rolomtrek tov van de 215.
Misschien dat de prijs nog doorslag gevend kan zijn. Al zijn alle polo maten niet echt standaard en daardoor relatief duur.

Volkswagen  Polo 6R 
Weet iemand toevallig de maten van de eindtips van standaard Polo 1.4 tsi gti uitlaat? Ik wil nieuwe sierstukken bestellen, maar zit tot 23 augustus in het buitenland.

Volkswagen  Polo 6R GTi 
Dat werkt maar je hebt nog een licht schakelaar dan nodig. Je hebt anders de stand auto niet.
Dus je kan beter een complete set kopen via Ali. Zelf Heb ik die ook.

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Lampschakelaar met AUTO heb ik al gekocht!

Volkswagen  X 
Dan denk ik dat het wel werkt.. Maar weet het niet zeker. Waarom geen set gekocht? Dan weet je zeker dat hij werkt.

Volkswagen  Polo 6R 
Dan denk ik dat het wel werkt.. Maar weet het niet zeker. Waarom geen set gekocht? Dan weet je zeker dat hij werkt.

Kon geen set vinden met mijn plug en als die dezelfde plug had had het weer een witte achtergrondkleur etc..

Daarnaast is de schakelaar niet aangepast (je krijgt dus vgm ook gewoon een OEM onderdeel) en gaat het eigenlijk allemaal om de sensormodule als ik de slecht vertaalde beschrijving mag geloven

Volkswagen  X 
Jij heb inderdaad een losse module die je erop klikt. Bij mijne zit alles in de licht schakelaar verwerkt op de sensor na natuurlijk.

http://s.click.aliexpress.com/e/bS9gLRde?fromSns=

Zo een heb ik.

Klopt, zo'n eentje had ik eerst ook besteld met de gedachte dat ik wel hetzelfde zou hebben maar het bleek dat ik een andere connector heb.

Volkswagen  X 
De zelfde als er nu in zit. Let wel op! Deze moet ingeleerd worden! Dmv vcds of iets dergelijks
Wat moet je inleren dan?[emoji848] had laatst een andere accu in de auto gedaan, raam posities ingeleerd en klok ingesteld en voor de rest niks, maar denk dat dat ligt aan het feit dat er niet echt iets opzit zoals start-stop/panoramadak/stuurwielbediening en van alles en nogwat[emoji23]

Volkswagen  Polo 6R 
Inleren? Wat is dat? Bij mijn vorige auto had ik hem ook gewoon vervangen en de klok effe goed gezet dat was het haha.

Dat is dus het probleem, ik heb de accu er uit gehaald om te kijken welke erin zat want bovenop kon ik geen typenummer zien alleen dat die van varta was. nergens een typenummer

Volkswagen  Polo 6R 
Bij jou vorige. Deze is technisch veel verder. Kan de levensduur beïnvloeden. En storingen voopkomen. Computer wil graag weten wat Er in de auto zit!

Volkwagen  E golf 2018 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!