Als ik zo rij, dan zet ik de airco meestal uit. Puur uit de gedachten, dat het dan geen nut heeft om de airco aan te hebben.Is het schadelijk voor de airco als je de pano en ramen open hebt tijdens het rijden als het zeer warm is ?
Moet ie dan niet te hard werken ?
Pomp moet constant draaien om het gevraagde niveau te behalen dacht ik.Ok bedankt, maar is het schadelijk voor de airco als de pano en ramen open zijn ?
Moet de airco dan te hard werken als ik hem op 22 zet terwijl het buiten 32 is ?
Ik snap echt niet dat je dit antwoord zelf niet kan verzinnen.Ok bedankt, maar is het schadelijk voor de airco als de pano en ramen open zijn ?
Moet de airco dan te hard werken als ik hem op 22 zet terwijl het buiten 32 is ?
Hahaha, perfect antwoord!!Zelfde idee om je koelkast open te zetten in de zomer, moet tie dan harder werken om je biertje koud te houden?
@Jay511 jij hebt h7 led toch?Iemand ervaring met H7 led lampen voor de 6c? Ik wil er een van Aliexpress bestellen. Heb er een gevonden met canbus adapter. Ik weet dat deze dingen enorm warm worden waardoor je bumper bijvoorbeeld of andere plastic onderdelen beschadigd kan worden.
Wie o wie heeft er een en eventueel een linkje
Bedankt.
Klopt! Bevalt mij goed!@Jay511 jij hebt h7 led toch?
Klopt! Bevalt mij goed!
€ 16,59 48% Off | 2Pcs H7 Led Koplamp H4 H11 H8 H9 9005/HB3 9006/HB4 9012 HIR2 10000LM 6000K witte Auto Led Koplampen Mistlampen AutolichtenIemand ervaring met H7 led lampen voor de 6c? Ik wil er een van Aliexpress bestellen. Heb er een gevonden met canbus adapter. Ik weet dat deze dingen enorm warm worden waardoor je bumper bijvoorbeeld of andere plastic onderdelen beschadigd kan worden.
Wie o wie heeft er een en eventueel een linkje
Bedankt.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.