Ik had even storing toen ik het las, maar ik begrijp nu wat je bedoelt. Dan moet je 6R0949102F hebben. Dat is de knipperlicht van de spiegel aan de bijrijderszijde.
Bedankt voor het onderdeel nummer! Ik bedoelde natuurlijk de rechter buitenspiegel... mijn foutIk had even storing toen ik het las, maar ik begrijp nu wat je bedoelt. Dan moet je 6R0949102F hebben. Dat is de knipperlicht van de spiegel aan de bijrijderszijde.
Wat is de diameter van de eindpijp van een Polo 6R 1.2 TSI? Krijg m’n sierstuk er even niet af omdattie gloeiend heet is, komt een nieuwe op maar dan moet ik de diameter weten
En metenWachten tot hij afgekoeld is en dan eraf halen?
Kan, maar vergeet altijd mijn meetlint . voor nu zat hij muurvast. Strakkies weer proberen!Wachten tot hij afgekoeld is en dan eraf halen?
Nee op een 6R is een R-Line stuur nooit met MF knopjes geleverd.Kon je destijds voor een 6R R-Line een MF R-Line stuur bestellen af fabriek als je koos
voor R-Line interieur en exterieur ?
Staat het klepje wel open en voel je weerstand als je aan het wieltje draait?Enkel het rechter ventilatieroostertje blijkt geen koude lucht te blazen, de andere 3 wel. Iemand die weet of dit makkelijk op te lossen/te controleren is?
Kan je dit klepje makkelijk zo zien of moet je hiervoor iets demonteren? Hij blaast lucht, maar veel warmer dan de andere 3. Ik test zo meteen of ik weerstand voel bij draaien aan het wieltje als ik naar het werk vertrek.Staat het klepje wel open en voel je weerstand als je aan het wieltje draait?
Mening? Neem een highline grille en spuit die hoogglans zwart. Hele witte voorkant ziet er erg apart uit, heb er wel eens eentje zien rijden in Alblasserdam.Ik denk er aan om mijn Bluemotion grill candy white te spuiten, maar ben bang dat het dan te veel op een up gaat lijken meningen?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.