Het grote 'kleine vragen' topic

@juliandefrel Nee, dat is niet schadelijk voor je auto. Je kan E5 of E10 tanken. Ron 95 wordt in NL E10 genoemd. Als je nu E5 hebt getankt, is dat in NL gelijk aan Ron 98.

Seat  Arona 2020 
3412E679-ED0F-4DF9-8AD8-98D192B1C46E.jpeg
Gisteren tijdens het plaatsen van de accu helaas niet goed opgelet en de adapter van de linker xenon koplamp afgekneld waardoor er een draad los is gekomen. Resultaat: stadslicht/xenonlamp werkt niet meer! iemand een idee wie dit kan fixen? Zo ja, graag een PB’tje! :) thanks!

VW  Polo 6R 
Ik heb de onderstaande logo besteld. Maar jammer genoeg passen deze niet op mijn vw polo uit 2014. Heeft iemand deze ooit besteld voor zijn/haar polo uit 2014?

€ 13,17 10%OFF | Gloss Black 117 Mm Voor Grill Badge + 110 Mm Achter Kofferdeksel Embleem Logo Voor Vw Volkswagen Polo 2009 2010 2011 2012 2013

VW Polo AW |  Highline Business R 
Dames en Heren :)

Sinds ik mijn Polo heb (1.2 tsi) merkt je heel goed dat de airco aanstaat, met namen dat het toerental snel terug valt als je het gas los laat.
Ik kan bijvoorbeeld veeL soepeler rijden met de airco uit
Ook hoor je bij langzaam rijden de airco pomp wat herrie maken, vooral in de auto hoor je dit.

Nou heb ik wel eens gehoord dat dit een beetje een product eigenschap is.
Hebben meer mensen dit voordat ik er een nieuwe pomp op ga zetten?

Ik heb precies hetzelfde, en vraag me ook precies hetzelfde af. Lijkt wel of de pomp zo ontzettend veel vermogen vraagt.
Ik overweeg bijna om de auto te chippen om het verlies aan vermogen te compenseren.

Volkswagen  Polo 6R 

Sinds ik mijn Polo heb (1.2 tsi) merkt je heel goed dat de airco aanstaat, met namen dat het toerental snel terug valt als je het gas los laat.
Ook hoor je bij langzaam rijden de airco pomp wat herrie maken, vooral in de auto hoor je dit.

Dat is geloof ik vrij normaal, je moet de pomp horen draaien? immers hoor je stationair uiteraard meer geluid.

Ik merk niet echt verschil in performance en toerentallen met airco aan en uit (99% van de tijd op stand 1 en afentoe stand 2) wel hoor ik de pomp gewoon draaien bij stationair

Volkswagen  X 

Dat is inderdaad een producteigenschap helaas. Ik rijd al in een 6R sinds hij op de markt is en heb het bij allemaal ervaren (zelfs nog bij de Polo AW TGI die ik van m'n vorige werkgever had).

Volkswagen  Polo 6R 
Wij hebben al 7 jaar een 6R thuis en nog nooit meegemaakt dat ik verlies in vermogen merk wanneer de airco hard staat te blazen

VW  Polo AW 
Heeft iemand toevallig een overzicht van het aantal Ampere van de zekeringen *op* de accu van een Polo 9n3 GTI (BJX)?

SEAT  FR 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!