Bedoel je niet een 6c?Heeft een polo 6r gti de zelfde maat remmen als een polo 6r gti?
Bedoel je niet een 6c?Heeft een polo 6r gti de zelfde maat remmen als een polo 6r gti?
Foutje bedoel wrcDan is het antwoord zowel ja als nee. Cave motor heeft 288mm voor, cthe 312mm
Die heeft vooraan 312mm en achter 256mmFoutje bedoel wrc
Lijkt mijn niet.Is het normaal dat bij nieuwe remmen, bij wat stevig (niet hard) remmen gaan ratelen/schokken? Ik voel niks vreemds op het rempedaal zelf, het voelt alsof er een groot steentje onder de banden rolt.
Het is alleen wanneer je geleidelijk wat steviger gaat remmen. Is gewoon een hele nieuwe AW, misschien de nieuwigheid?
Wielvlucht dat links of rechts afwijkt?Hallo iedereen.
Het stuur van mijn auto staat scheef tijdens rechtdoor rijden, terwijl de uitlijning van de auto volgens het uitlijnbedrijf perfect is.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen, of is het stuur niet goed gemonteerd door de vorige eigenaar (is namelijk een Golf 5 GTI stuur).
Andere uitlijner zoeken.@Robin het rapportje was in orde. Alles zat tussen de bereikspecificaties. Was namelijk teruggegaan omdat het stuur zich scheef trok en toen werd gezegd 'hij hoeft niet uitgelijnd te worden, hij staat nog perfect'. Dus ja, iets anders dan het stuur dat er scheef op zit kan ik ook niet bedenken.
Misschien een idee om terug te gaan naar de huidige uitlijner om dit te herstellen? Of was dit niet zijn fout? In de toekomst een andere uitlijner zoeken.@BlackDiesel Want, zou een andere uitlijner dit wel kunnen verhelpen? Je kan je voorstellen dat ik geen interesse heb nog 3x 50+ euro te moeten betalen bij andere uitlijners om te kijken of het echt de uitlijning is of de slechte montage van een stuurwiel een periode terug.
Kan het te maken hebben met de banden die erop liggen?
Heb je 2 verschillende banden op je vooras zitten?@BlackDiesel Want, zou een andere uitlijner dit wel kunnen verhelpen? Je kan je voorstellen dat ik geen interesse heb nog 3x 50+ euro te moeten betalen bij andere uitlijners om te kijken of het echt de uitlijning is of de slechte montage van een stuurwiel een periode terug.
Kan het te maken hebben met de banden die erop liggen?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.