Gaan we dat eens proberen3m tape is de oplossing
Volkswagen
Golf 7 GTD 2.0 TDI 184pk
|| Volkswagen Polo 6R 1.6 TDI 90pk (verkocht!)
Gaan we dat eens proberen3m tape is de oplossing
Heb je het met een multimeter doorgemeten? Als je via een blokje wel nog je telefoon kunt opladen denk ik eerder dat het iets te maken heeft met je dashcam zelf. Een 12V aansluiting voor een sigarettenaansteker geeft óf geen stroom, óf 12V. Je auto heeft namelijk geen andere voltages...Kort tweede vraagje
Mijn sigaretten aansluiting lijkt geen 12v te geven.
Een telefoon opladen gaat nog wel, maar een dashcam voorzien van stroom werkt niet.
Hebben jullie een tip wat ik kan proberen?
Ergens wanneer het 's nachts tegen het vriespunt (+-4 graden) gaat zijn en blijft. Ik heb vorig jaar de banden omgelegd toen het rond de 8 graden was, maar daar heb ik achteraf spijt van gehad, want ze hadden er veel later op gekund.Wanneer gaan jullie meestal om van zomer naar winterband? Ik weet dat het bij temperaturen rond de 8 graden wordt geadviseerd, maar dan is het meestal ook een enorme struggle om met die temperaturen buiten even de banden te wisselen
Wanneer gaan jullie meestal om van zomer naar winterband? Ik weet dat het bij temperaturen rond de 8 graden wordt geadviseerd, maar dan is het meestal ook een enorme struggle om met die temperaturen buiten even de banden te wisselen
Eind oktober zoek ik meestal een mooie dag uit om de winterbanden er onder te zetten.Wanneer gaan jullie meestal om van zomer naar winterband? Ik weet dat het bij temperaturen rond de 8 graden wordt geadviseerd, maar dan is het meestal ook een enorme struggle om met die temperaturen buiten even de banden te wisselen
Oohh rij jij op Cross Climates, dat had ik nog nergens gelezen .Niet, want Cross Climates. Vind winterbanden eigenlijk complete onzin, gezien het weinig winterse karakter van winters de laatste jaren.
Dat heb ik anders vaak genoeg aangegeven dacht ikOohh rij jij op Cross Climates, dat had ik nog nergens gelezen .
Led pakket = 2 achteruitlichten. Veel forumleden hebben ze vervangen voor LED. Dat geeft storing, en dat kan met VCDS uitgeschreven worden. Als je ze toch vervangt, pak dan ook gelijk de knipperlichten mee, dan heb je alles LED.Ik kwam erachter dat mijn Polo AW 2 achteruit lichten heeft. Ik dacht zelf dat de AW standaard maar 1 achteruit rij licht heeft. Of heb je standaard 2 achteruit lichten bij Led verlichting zoals ik? Viel me nu pas op, vind het wel cool.
Iemand die de lampjes hiervan al vervangen heeft voor Led? En zo ja zonder storing?
Led pakket = 2 achteruitlichten. Veel forumleden hebben ze vervangen voor LED. Dat geeft storing, en dat kan met VCDS uitgeschreven worden. Als je ze toch vervangt, pak dan ook gelijk de knipperlichten mee, dan heb je alles LED.
Hang je met een rits tegen je auto als je het dak doet? Altijd aangeraden om kledij te dragen zonder metalen dingetjes/ritsen etc..Iemand een idee wat dit voor soort krassen zouden zijn? Heb m net gewassen, dacht zelf aan waskrassen maar daar lijken ze te groot voor. Misschien van de hogedrukspuit? Het zit alleen op deze plek. Een soort strepen die elkaar steeds kruisen en een raster vormen. Krijg het in iedergeval niet eraf.
Ik ga me nu niet om elke kras druk maken want het blijft een gebruiksvoorwerp waar gebruikssporen bij horen, maar vroeg me af of iemand het herkend.
Iets van een tas of rugzak o.i.d. die tijdens het omdoen tegen de auto aankomt? Anders zou ik het ook niet weten, een rare plek voor dit soort krassen als je ze zelf niet zou veroorzakenIemand een idee wat dit voor soort krassen zouden zijn? Heb m net gewassen, dacht zelf aan waskrassen maar daar lijken ze te groot voor. Misschien van de hogedrukspuit? Het zit alleen op deze plek. Een soort strepen die elkaar steeds kruisen en een raster vormen. Krijg het in iedergeval niet eraf.
Ik ga me nu niet om elke kras druk maken want het blijft een gebruiksvoorwerp waar gebruikssporen bij horen, maar vroeg me af of iemand het herkend.
Hang je met een rits tegen je auto als je het dak doet? Altijd aangeraden om kledij te dragen zonder metalen dingetjes/ritsen etc..
Een kat?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.