Hoeveel bumpers wil je hebben?
Dit is geen hele nieuwe achterbumper maar gewoon opzetstukjes. Op Ali kan je ze vastwel vinden
Heyy allemaal, ik wil graag een rear diffuser voor mijn polo 6r uit 2013. Heeft iemand enige idee of dat uberhaupt kan? En waar ik het kan kopen..
waarom doe je het niet zelf dan?Die is geen service beurt, maar een inspectiebeurt waar ze de auto controleren op X aantal punten. Ik moet deze as vrijdag ondergaan inclusief olie verversen, kosten.......340 euro (En dan te bedenken dat ik het zelf kan)
Zelf doenDie is geen service beurt, maar een inspectiebeurt waar ze de auto controleren op X aantal punten. Ik moet deze as vrijdag ondergaan inclusief olie verversen, kosten.......340 euro (En dan te bedenken dat ik het zelf kan)
Maar 195/55/16 5x100 past goed?Ik zou 195/50 R16 nemen dat is de fabriek maat voor winterbanden op de 6R GTI en WRC
Ik zou 195/50 R16 nemen dat is de fabriek maat voor winterbanden op de 6R GTI en WRC
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.