Thnx Sjaak. Verschil is minimaal zo te zien.
Is dit Apk afkeur?@Roon bovenin het menu 'Informatie' > Afrolomtrek calculator. Richtlijn is maximaal 2,5%.
Jouw profielfoto!!! Echt leuk!
Is dit Apk afkeur?
30 gradenHoe wassen jullie je microvezel washmitt? Ik doe m in de wasmachine, 60 graden. Nu is ie kapot. Slechte kwaliteit of verkeerd gewassen? Misschien dat 1400 toeren centrifuge teveel was..
Niet. Net als de briefjes van honderd waarmee ik mijn cigaar aansteek gooi ik ze weg na gebruik.Hoe wassen jullie je microvezel washmitt? Ik doe m in de wasmachine, 60 graden. Nu is ie kapot. Slechte kwaliteit of verkeerd gewassen? Misschien dat 1400 toeren centrifuge teveel was..
Thanks! Kan ik er ook achter komen of ik een sportonderstel heb? Optioneel. Het sport-select pakket is nooit standaard geweest.
Heb je niet een sportonderstel knopje op je dash? Als je die niet hebt lijkt me dat je geen sportonderstel hebt?Helaas heeft dit geen uitkomst geboden. Zowel het etiket in de koffer als die in het instructieboekje lijken lang niet compleet met de opties die ik heb. Kan ik aan de schokbrekers/veren zien of deze bij een sportonderstel horen?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.