Sport select en sportonderstel zijn twee andere optiesHeb je niet een sportonderstel knopje op je dash? Als je die niet hebt lijkt me dat je geen sportonderstel hebt?
Sport select en sportonderstel zijn twee andere optiesHeb je niet een sportonderstel knopje op je dash? Als je die niet hebt lijkt me dat je geen sportonderstel hebt?
Heb je wel de variant met canbus genomen? Normaal zou dit zo plug en play moeten zijn. althans bij mn vorige 6R wel.Wie in de omgeving van Tilburg heeft binnekort een paar minuten de tijd (en know-how) om mijn LED kentekenverlichting juist te programmeren? Ik krijg momenteel helaas foutmelding op 't display.
Alvast bedankt!
kom maar een keer langs als je wiltWie in de omgeving van Tilburg heeft binnekort een paar minuten de tijd (en know-how) om mijn LED kentekenverlichting juist te programmeren? Ik krijg momenteel helaas foutmelding op 't display.
Alvast bedankt!
Thanks! Dan ga ik die schakelaar vervangen!@Peet_B bekend probleem, althans bij mij. Op zowel mijn Polo 9N als mijn 9N3 gehad (bij de GTI werkt dan zelfs de ESP ook niet). Vervang de remlichtschakelaar ook even mee, kost je een tientje, is niet lastig en dan kun je er weer fris tegenaan. Als de zekeringen springen mbt de remlichtschakelaar is dat meestal het schakelaartje zelf.
Ik denk gevalletje druklager. Blijft 'ie soms ook "plakken"?Even een klein vraagje. Als mijn motor koud is en ik druk de koppeling in is het geen probleem. Gaat soepel, vrijwel geen weerstand. Als ik een stukje gereden heb en de motor is warm kraakt de koppeling als ik deze in trap en gaat ie enorm stroef, veel weerstand (maar koppelt wel nog goed). Dit is ook als de motor niet draait.
Is dit een gevalletje druklager of een gevalletje hulpcylinder van de koppeling?
Front assist werkt enkel als je echt te dicht op je voorligger komt. Heb het bij de mijne een aantal keer gehad in de bebouwde kom dat die ineens ging piepen omdat een auto afsloeg maar ik zag dat ik er makkelijk langs kon.Hoi allemaal!
Ik heb zelf een polo zonder ACC. Bij bestuurdershulpsystemen heb ik dan ook alleen front-assist staan. Weet iemand vanaf welke snelheid deze ik werking treed? Ik weet dat deze boven de 30 werkt maar ben benieuwd of dat ook daaronder zo is of dat je dan echt ACC moet hebben.
Dank!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.