Nee hoorVolgens mij moet er meer uit kan niet zo bij de grill komen
Volkwagen
E golf 2018
136 pk
Nee hoorVolgens mij moet er meer uit kan niet zo bij de grill komen
Werkt gewoon prima.Iemand al eens de brandstofleiding van een POLO 6r 1.2 TDI ontlucht? Wil stukje pomp net na brandstofpomp vervangen. Maar kan via VCDS de brandstofpomp wel in stoten aanzetten, maar dan drukt die de lucht toch als nog in de HPFP waar je het niet wilt hebben?
Ah okey. Was namelijk beetje huiverig daarover als je soms verhalen leest. Vond toch een leiding van 30-40 cm best wat lucht.Werkt gewoon prima.
Nooit van last gehad, bij veel lucht in het systeem gewoon een paar keer doen
Is er een site waar je OEM nummers van alle onderdelen van polo's kan vinden?
Aaahh Pigeon weer aan de beun!Heeft iemand toevallig nog een einddemper van een 1.2 tsi liggen, diameter moet ik nog even exact opmeten. Gaat mij hoofdzakelijk om de pijp en niet de demper zelf. Liefst eentje die voor een appel en een ei weg mag ivm hobby projectje.
Ik dacht 50mm diameterHeeft iemand toevallig nog een einddemper van een 1.2 tsi liggen, diameter moet ik nog even exact opmeten. Gaat mij hoofdzakelijk om de pijp en niet de demper zelf. Liefst eentje die voor een appel en een ei weg mag ivm hobby projectje.
Aaahh Pigeon weer aan de beun!
Ik dacht 50mm diameter
Hahaha,1000 en 1 ideeën zwerven dagelijks door mijn hoofd, voor de auto of het huis, alleen tijd is mijn grootste vijand. Momenteel bezig met een 4 voudige camera beveiliging rond het huis. 5 mp camera met nachtvisie. Moet dus alleen door de garage, 6 meter, onder de tuin, 10 meter, kruipruimte, 3 meter, dan omhoog achter een nis van de keuken, 2 meter en dan door de muur naar de recorder bij de tv. Dat zijn 2 camera's op de polo, dan 2 voor, langs beide zijden van de erker, langs de regenpijp, onder naar de kruipruimte, 6 meter en dan 7 meter onder de vloer en dan weer omhoog naar de rest. Alles bedraad vanwege storing van buren op de wifi achterin de tuin. Dat los ik op door 20 meter ethernetkabel naar de schuur en een wifi versterker met 4 lan aansluitingen. En de einddemper, hmmm, die hou ik nog even geheim ......
Je gaat de Mona Lisa in je garage opslaan?1000 en 1 ideeën zwerven dagelijks door mijn hoofd, voor de auto of het huis, alleen tijd is mijn grootste vijand. Momenteel bezig met een 4 voudige camera beveiliging rond het huis. 5 mp camera met nachtvisie. Moet dus alleen door de garage, 6 meter, onder de tuin, 10 meter, kruipruimte, 3 meter, dan omhoog achter een nis van de keuken, 2 meter en dan door de muur naar de recorder bij de tv. Dat zijn 2 camera's op de polo, dan 2 voor, langs beide zijden van de erker, langs de regenpijp, onder naar de kruipruimte, 6 meter en dan 7 meter onder de vloer en dan weer omhoog naar de rest. Alles bedraad vanwege storing van buren op de wifi achterin de tuin. Dat los ik op door 20 meter ethernetkabel naar de schuur en een wifi versterker met 4 lan aansluitingen. En de einddemper, hmmm, die hou ik nog even geheim ......
Ssssshhhhhh, hoeft niet iedereen te wetenJe gaat de Mona Lisa in je garage opslaan?
En natuurlijk een volledig andere ruitnee kan wel, alleen even zorgen dat je het geheel bekabelt en inleert.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.