Bedankt!6R raam -> vierkante sensor
6C raam -> ronde sensor
6R verwarmd raam - ronde sensor
Dat verschil zit in het voetje dat op het raam gelijmd is.
Volkswagen
Polo 6R
1.6 TDI BM 140 PK
Bedankt!6R raam -> vierkante sensor
6C raam -> ronde sensor
6R verwarmd raam - ronde sensor
Dat verschil zit in het voetje dat op het raam gelijmd is.
Als jij voor de garantie je intervallen moet aanhouden, zeker doen.Vorig jaar kleine beurt gehad en nu nog geen 10.000 km verder vraagt mijn polo om een inspectie wat dus 150EURO kost.
Volgens de dealer als ik hem niet neem en dus oversla verlies ik mijn wegenhulp omdat ze ze niet garant kunnen staan als er iets gebeurt gezien ze het hadden kunnen ''voorkomen''...
Wat vinden jullie hiervan? Gewoon doen of skippen en pas bij grote beurt?
Da's niet oem nee, wat het wel is, geen idee, schietstoel?
Hoop het niet. Dalijk rem je een keer wat harder, zit er een auto achterop.Ik weet dat ik zwaar ben, maar toen ik 'm indrukte bleef ik zitten. Ik dacht zelf aan interieur leds (het was overdag dat ik een testrit maakte dus viel me niet gelijk iets op). Een vriend van me zei dat het wellicht is om je remlichten uit te schakelen, zodat wanneer je politie ziet je ongemerkt kan afremmen.
Ik weet dat ik zwaar ben, maar toen ik 'm indrukte bleef ik zitten. Ik dacht zelf aan interieur leds (het was overdag dat ik een testrit maakte dus viel me niet gelijk iets op). Een vriend van me zei dat het wellicht is om je remlichten uit te schakelen, zodat wanneer je politie ziet je ongemerkt kan afremmen.
Je kan beter iets te hard doorblijven rijden dan in de ankers gaan.Ik weet dat ik zwaar ben, maar toen ik 'm indrukte bleef ik zitten. Ik dacht zelf aan interieur leds (het was overdag dat ik een testrit maakte dus viel me niet gelijk iets op). Een vriend van me zei dat het wellicht is om je remlichten uit te schakelen, zodat wanneer je politie ziet je ongemerkt kan afremmen.
Ik denk dat als je politie ziet, dat 9 van de 10 keer voor je is, tenzij je de gehele tijd in je spiegels aan het turen bent, dus dat afrem verhaal lijkt me sterk.
Steek je kop eens onder het dashboard of je draden ziet, ben nu wel benieuwd.
Naar mijn weten kan dit niet bij VW, wel bij BMW.iemand die een goeie website of tool kent (liefst gratis) waarop je met de VIN nummer kan zoeken op aanvullende info over de auto, vooral welke opties enz?
ah ok duidelijk, thnx. zal eens kijken of dat vandaag nog kan (ivm corona).Naar mijn weten kan dit niet bij VW, wel bij BMW.
Als je bij de dealer naar binnen loopt kunnen zij dit wel zo voor je checken.
ah ok duidelijk, thnx. zal eens kijken of dat vandaag nog kan (ivm corona).
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.