Oke Oke. Ik ben niet (meer) boosDoekje... Eh... Zand erover
Audi
A3 8Y
40 TFSIE
Oke Oke. Ik ben niet (meer) boosDoekje... Eh... Zand erover
Unit er uit, grote draaideksel aan de onderkant. Kan je niet bij zonder demontageZijn de knipperlichten voor (bij de oem led koplampen) goed te vervangen of moet de unit eruit? Laatst even geprobeerd maar wou niet echt lekker
Top, bedankt!Unit er uit, grote draaideksel aan de onderkant. Kan je niet bij zonder demontage
Helaas nog even boven budgetEr is altijd wat te regelen
Wat ga je doen?Iemand hier ervaring met het loshalen van het dashboard van een polo aw gti 2019, of überhaupt een dashboard uit een polo aw? Ik kan op youtube zo nog niets vinden en weet niet waar ik moet beginnen..
Z'n dashboard loshalen, dat zegt ie tochWat ga je doen?
Word gek van het gerammel bij het accelereren.. dan maar alles los...Wat ga je doen?
Zoeken naar een naald in een hooiberg...Word gek van het gerammel bij het accelereren.. dan maar alles los...
pleister
Waarom niet gewoon spuiten?Ik wil plasti dip spray kopen voor de inleg delen rond mijn mistlampen en de grill. Nu twijfel ik tussen mat zwart of metallic zwart. In de metallic zwart zit een glinstering verwerkt. Allebei glimmen niet maar zijn mat. Om een glans effect te krijgen kan je nog een gloss spray aanbrengen als final laag.
Heeft iemand hier ervaring mee of welke zouden jullie kiezen?
Ik vind spuiten persoonlijk ook mooier, mat of hoogglans kan je zo ook makkelijk zelf bepalen.Ik wil plasti dip spray kopen voor de inleg delen rond mijn mistlampen en de grill. Nu twijfel ik tussen mat zwart of metallic zwart. In de metallic zwart zit een glinstering verwerkt. Allebei glimmen niet maar zijn mat. Om een glans effect te krijgen kan je nog een gloss spray aanbrengen als final laag.
Heeft iemand hier ervaring mee of welke zouden jullie kiezen?
Enige wat wel jammer is (vind ik persoonlijk dan) dat je R-line bumpertje minder opvalt omdat het één glans geheel wordt, ik zou dan denk ik eerder voor mat gaan.Mag ik vragen wat je hebt betaald voor het spuiten?
Een kratje bier haha. Maar denk dat je het prima zelf kan doen hoor. Check even de 'how to' die aeonius stuurdeMag ik vragen wat je hebt betaald voor het spuiten?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.