Bedankt , ik ga er goed op letten. Het stoort me niet. Maar viel me op dat bijv. Bij startten op stand 1 en dan bij rijden naar stand 2/3 gaat zonder dat ik eraan zit. En dan als de temperatuur is bereikt hij weer naar stand 1/2 gaat. Verschilt wat per keer. Nog maar eens goed boekje doorlezen of die toch niet op auto staat zonder dat er auto in beeld staatnee dat hoort niet zo
Andere bericht haal ik bij deze weg, dank!Hier een klein vraagje / opmerking
het valt mij op dat m’n climate control ‘zichzelf’ regelt zonder dat die op ‘auto’ staat. Het gaat dan enkel om de ventilatiesnelheid. Iemand hier bekend mee? Hoort het zo?
Toevallig heb ik dit bij mijn zelf ook gemerkt,Bedankt , ik ga er goed op letten. Het stoort me niet. Maar viel me op dat bijv. Bij startten op stand 1 en dan bij rijden naar stand 2/3 gaat zonder dat ik eraan zit. En dan als de temperatuur is bereikt hij weer naar stand 1/2 gaat. Verschilt wat per keer. Nog maar eens goed boekje doorlezen of die toch niet op auto staat zonder dat er auto in beeld staat
Geen idee. Maar 17" past geloof ik sowieso wel onder de 6c, toch? (Ja, ik ben op zoek )Passen 8,5J 18inch wielen met ET30 onder de Polo 6R?
Was helaas niet de zekering.. word dus ruitenwisser motor vervangen.Weet iemand welke zekering en plek ik moet vervangen voor de ruitenwissers voor?
Ze doen niks meer, geen geluid ook.. zitten niet vast, auto is sneeuw/ijs vrij.
Heb jij het niet over de sproeierpomp?op de krik, assteun eronder, wiel eraf, wielkuip eruit en dan kun je er zo bij.
gebruikte motor 20 euro, uurtje werk...
Als hij op auto staat en je daarna de airco bijvoorbeeld uit zet, blijft hij op auto alleen dan zonder airco. Er staat dan geen auto meer omdat hij niet meer volledig automatisch werkt. Zo werkt het ook als je de uitblaasrichting handmatig veranderd. Die bepaalt hij dan niet meer zelf, maar de snelheid nog wel. Als je eenmalig even de snelheid aanpast, zal je zien dat hij die ook niet meer automatisch veranderdHier een klein vraagje / opmerking
het valt mij op dat m’n climate control ‘zichzelf’ regelt zonder dat die op ‘auto’ staat. Het gaat dan enkel om de ventilatiesnelheid. Iemand hier bekend mee? Hoort het zo?
Vanuit Mypolo.nl zelf is er geen whatsapp groep.hoihoi,
Onder het mom ‘kleine vragen’
Is er ook iets van een whatsapp groep gestart voor de polo’s?
zou leuk zijn
Er is er niet eentje van mypolo, dat ik weet... er zijn wel wat niet-officiële, maar gezellige apps.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.