Het dashboard van een auto of ander gemotoriseerd voertuig is een controlepaneel dat onder de voorruit is gepositioneerd.
Volkwagen
E golf 2018
136 pk
Alleen de omranding van de lichtschakelaar is anders, voor de rest past het 1 op 1Zit er verschil tussen een 6R en een 6C dashboard?
Vreemd dat een steun voor een telefoon, die in mijn 2010 model paste, niet meer past in mijn huidige 2016 model. Ik heb t idee dat t handschoenen vak verschoven is naar links.Alleen de omranding van de lichtschakelaar is anders, voor de rest past het 1 op 1
Als dat zo blijkt te zijn, rijd jij in een rechts gestuurde Engelse Import PoloVreemd dat een steun voor een telefoon, die in mijn 2010 model paste, niet meer past in mijn huidige 2016 model. Ik heb t idee dat t handschoenen vak verschoven is naar links.
Wazig...ik heb wel eens een 6C dashboard in een 6R gezet, paste 1-op-1.
Zou het kunnen dat, door corrosie, het lampje slecht contact maakt met zn metalen houdertje? Misschien even het lampje loshalen, beetje schoonmaken en weer terugplaatsen (met het makkelijkste lampje, achter, beginnen natuurlijk...). Ik heb hetzelfde gehad en bij mij was het euvel verholpen. Omdat ik toch bezig was, heb ik wel direct het lampje maar vervangen...De Polo geeft aan dat er een kapotte lamp is, en op het instrumentenpaneel tikt de richtingaanwijzer naar rechts ook snel.
Het probleem is alleen dat er niks kapot is.
Zou het helpen om de detectie uit te zetten op de knipperlichten?
Als het nooit geen kwaad kan, zou ik het echt niet doen
Staat die ook "hoog"?Klein vraagje met grote uitleg.
Ik heb sinds afgelopen vrijdag een nieuwe Polo in ontvangst genomen, al vrij snel viel me op dat de auto een bonkend / kloppend geluid maakt bij remmen.
Uiteraard direct de dealer gebeld, mag niet kunnen bij een nieuwe auto. Ze geven aan dat ik pas over 2 weken terecht kan.
Mijn vraag is: Is het wel veilig om rond te rijden met dit geluid? In het remmen zelf is overigens niets te merken, dit werkt zoals het hoort.
Nee hij staat niet hoog / hoger in vergelijking met de AW van een collega.Staat die ook "hoog"?
Misschien zitten er nog transportblokken onder, komt helaas vaker voor dan je denkt
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.