Auto staat zo hoog dat je prima even zelf kan kijken of er nog iets tussen de veren zit. Maar vreemd is het wel.
Volkswagen
Polo 6R
1.2tsi 105pk
Hoe was het comfort?Hoi
afgelopen vrijdag heb ik mijn nieuwe Polo geleverd gekregen. Het betreft een Highline Business R. Alleen de auto staat zo hoog. Vergeleken met mijn andere collega’s en Polo’s die rondrijden.
Kan het zo zijn dat de auto ‘ingereden’ moet worden. Dat de veringen/schokdempers nog nieuw zijn.. of zeg ik nu iets geks?
Geen stuiter.. normaal was het. Nog een foto gemaakt maar zie niks geks.Hoe was het comfort?
Stuiteren? Of merkte je er verder weinig aan?
Daar zitten geen transportblokken onder in elk geval.Geen stuiter.. normaal was het. Nog een foto gemaakt maar zie niks geks.
Kijk ook eens of er onder de zwarte harmonica hoes geen wit of gele blokken zitten, dit zijn plastic blokken met een opening .Geen stuiter.. normaal was het. Nog een foto gemaakt maar zie niks geks.
Volgens mij heeft @Bryan Cobra setje eronder.Iemand ervaring met Cobra Suspension?
Is er ergens een lijst te vinden met welke opties er fabrieks-af op de wagen aanwezig kunnen zijn? Ben aan het uitzoeken of ik regen/lichtsensoren kan aansluiten.
Mijn BCM is 6R0937088B
@joosspekloos is de wandelende MyPolo encyclopedie die je hier denk ik wel antwoord op kan gevenIs er ergens een lijst te vinden met welke opties er fabrieks-af op de wagen aanwezig kunnen zijn? Ben aan het uitzoeken of ik regen/lichtsensoren kan aansluiten.
Mijn BCM is 6R0937088B
Ik heb een regensensor ingebouwd met deze BCM. Werkt correctIs er ergens een lijst te vinden met welke opties er fabrieks-af op de wagen aanwezig kunnen zijn? Ben aan het uitzoeken of ik regen/lichtsensoren kan aansluiten.
Mijn BCM is 6R0937088B
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.