Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb een vraag/ mening mbt “blinderen” van de ramen.
Ik zag dus de sonniboys vanaf de achterdeuren tot kofferbak is dit 160€
Je heb ook de solarplexus dit kost 170€.
Wat is beter? En waar blijft het zicht naar achter nog duidelijk mee
En ik weet dat blinderen het beste is.
is blinderen niet ongeveer even duur?Ik heb een vraag/ mening mbt “blinderen” van de ramen.
Ik zag dus de sonniboys vanaf de achterdeuren tot kofferbak is dit 160€
Je heb ook de solarplexus dit kost 170€.
Wat is beter? En waar blijft het zicht naar achter nog duidelijk mee
En ik weet dat blinderen het beste is.
Volgens mij zit je met een normale 4 deurs orond de 200, als ik me niet vergis, maar kan meneer rijdt een station dus weet niet hoeveel meer dat is?is blinderen niet ongeveer even duur?
meen een keer een advertentie voor 150-160 gezien te hebben ergens..Volgens mij zit je met een normale 4 deurs orond de 200, als ik me niet vergis, maar kan meneer rijdt een station dus weet niet hoeveel meer dat is?
Zullen er best zijn, heb alleen om me heen die 200 prijzen gehoord.meen een keer een advertentie voor 150-160 gezien te hebben ergens..
Het is een thuis komerHoi allemaal,
ik heb zojuist eens even gekeken welke maat reservewiel er in mijn auto ligt: 175/70 R14. Nu rijd ik standaard op 215/40 R17. Bij gebruik van een thuiskomer weet ik dat de rolomtrek een stuk kleiner is waardoor je deze eigenlijk alleen op de achteras mag monteren. Onderstaand de berekening waaruit blijkt dat het verschil 0,54% is. Dit lijkt mij vrij minimaal en dus zou ik best mijn reservewiel op de vooras mogen monteren?
![]()
Thanks, maar dit is echt geen thuiskomer maar een volwaardige band. Wel een kleine inchmaat vind ik dus zal binnenkort eens kijken of hij er überhaupt wel op pastHet is een thuis komer,
Niet voor 100den kms, het is bedoelt om je met pech onderweg te helpen en direct naar de garage/bandenboer te rijden.
Dus voor een x aantal kms maakt het niet uit waar je hem zet.
Ja, ik rijd ook een 1.2 TSI en merk dat die met E5 iets zuiniger is. Ik rijd overigens meer korte stukken dan lang. De motor is er verder niet anders onder.Ik zit te overwegen om E5 te gaan tanken ipv E10.
Merkt iemand hier grote verschillen qua bereik/prestaties? Gaat om een 1.2 TSI 105PK.
Ik zit te overwegen om E5 te gaan tanken ipv E10.
Merkt iemand hier grote verschillen qua bereik/prestaties? Gaat om een 1.2 TSI 105PK.
Ik zit te overwegen om E5 te gaan tanken ipv E10.
Merk alleen dat E5 duurder is (duh) maar ik er wel merkbaar zuiniger mee rijdt en de motor iets soepeler lijkt te lopen.Ik zit te overwegen om E5 te gaan tanken ipv E10.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.