Nouja, 285€ voor alleen een oliewissel met -filter is naar mijn mening best duur, gezien 5L olie ongeveer 45€ is & het niet eens een uurtje kostTja dat vinden jullie met alles mbt de dealer. Dus dat is geen verassing
Ja het is dat ik geen brug heb, anders deed ik het zelf.Het moet niet gekker worden. Je zou haast gaan denken dat de dealer uitgaat van een verdienmodel!
Zelf je brood bakken is ook veel goedkoper
Als er vorig jaar longlife olie ingegooid is, hoef het dit jaar niet ververst te worden als alles goed is?Dan heb je mijn afbeelding niet gezien en gelezen.
Want daar staat 275€ en dat is een longlife beurt incl inspectie.
Een simpele olie wisselen is goedkoper..
Maar dan is het nog te duur
Doe het zelf garages waar je een brug kan huren kosten vaak nog geen 20 eu voor een uurtje. Kijk eens of er bij jou eentje in de buurt zitJa het is dat ik geen brug heb, anders deed ik het zelf.
Prijsverschil tussen de dealer en je reguliere garage is ook nog vrij groot. Neem aan dat die ook een verdienmodel hanterenHet moet niet gekker worden. Je zou haast gaan denken dat de dealer uitgaat van een verdienmodel!
Zelf je brood bakken is ook veel goedkoper
Ja geldt evenzo voor soortgelijke producten bij Lidl vs AH en ga zo maar doorPrijsverschil tussen de dealer en je reguliere garage is ook nog vrij groot. Neem aan dat die ook een verdienmodel hanteren
klopt... gewoon je ogen open houden.Ja geldt evenzo voor soortgelijke producten bij Lidl vs AH en ga zo maar door
Die hoeven niet een showroom met door PON opgelegde meubilair en autovoorraad te voeren.Prijsverschil tussen de dealer en je reguliere garage is ook nog vrij groot. Neem aan dat die ook een verdienmodel hanteren
Kan je daar dan zo'n olieopvangbak lenen en dumpen zij de olie?Doe het zelf garages waar je een brug kan huren kosten vaak nog geen 20 eu voor een uurtje. Kijk eens of er bij jou eentje in de buurt zit
En daar zit dan ook weer 1 jaar mobiliteit garantie( oftewel pech hulp) gratis bijVW dealer vraagt voor alleen olie+filter zo'n €160,- (kleine beurt)
Longlife beurt €275,-
Degene die ik ken in Zevenbergen wel, hoe het bij andere zit zou je daar moeten navragenKan je daar dan zo'n olieopvangbak lenen en dumpen zij de olie?
Yup vaak welKan je daar dan zo'n olieopvangbak lenen en dumpen zij de olie?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.