Het grote 'kleine vragen' topic

Tja dat vinden jullie met alles mbt de dealer. Dus dat is geen verassing:)
Nouja, 285€ voor alleen een oliewissel met -filter is naar mijn mening best duur, gezien 5L olie ongeveer 45€ is & het niet eens een uurtje kost Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6R 
Het moet niet gekker worden. Je zou haast gaan denken dat de dealer uitgaat van een verdienmodel!
Zelf je brood bakken is ook veel goedkoper ;)
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels 
Dan heb je mijn afbeelding niet gezien en gelezen.
Want daar staat 275€ en dat is een longlife beurt incl inspectie.
Een simpele olie wisselen is goedkoper..
Maar dan is het nog te duur ;)
Als er vorig jaar longlife olie ingegooid is, hoef het dit jaar niet ververst te worden als alles goed is?
Zie op mijn rekeningen, dat vorig jaar voor t eerst longlife erin zit.
 
Volkswagen  Polo 6R 
Het moet niet gekker worden. Je zou haast gaan denken dat de dealer uitgaat van een verdienmodel!
Zelf je brood bakken is ook veel goedkoper ;)
Prijsverschil tussen de dealer en je reguliere garage is ook nog vrij groot. Neem aan dat die ook een verdienmodel hanteren :p
 
Volkswagen  Polo 6R 
Altijd zelf doen.
Die garages zijn ook veel te duur.
Je kan voor 50 euro klaar zijn als alles spullen zelf koopt.
Olie wissel kan ook op straat.
Ff auto omhoog gooien :cool::mrgreen:
 
Volkwagen  golf 8 2022 
Prijsverschil tussen de dealer en je reguliere garage is ook nog vrij groot. Neem aan dat die ook een verdienmodel hanteren Stick Out Tongue
Ja geldt evenzo voor soortgelijke producten bij Lidl vs AH en ga zo maar door
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels 
Ik geef niet zoveel om die beurt, maar ik vind het wel fijn dat ze een inspectie doen van alles wat niet meteen bij de APK hoort. Olie + filters vervangen kan ik zelf wel. Maar 't ding een keer goed op de brug nakijken, dat is wel fijn
 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
Even een algemeen auto vraagje. Sinds ik mijn opel heb merk ik dat op voornamelijk hoge snelheden het trillen van het stuur en onder de stoel lineair toeneemt. In eerste instantie dacht ik dat het een balanceer/uitlijn probleem was, maar dat was in orde. Daarna de banden lichter opgepompt (Opel adviseert ECO-spanning - ik heb het op de gewone spanning gezet), dat ving wel wat op, maar loste het niet volledig op.

Het is sterk afhankelijk van het wegdek hoe intens het trilt en in welke mate het aanwezig is. Wat zou het kunnen zijn buiten uitlijning/balanceren/spanning? Is dit een 17'' velgen-ding?
 
SEAT  FR 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!