Mijn auto wordt alleen in het weekend gebruikt, dus ja ik heb er wel last van. Maar idd paar x goed hard remmen dan is het weg.Nee, bij iedereen die niet constant met de auto aan het rijden is, komt dit voor. Denk dat slechts weinigen er last van hebben. Ik niet in elk geval
hierbij denk ik (en niet alleen ik) direct aan vliegroest (heel normaal bij stilstand en zo weg bij even remmen). Mocht er desalniettemin iets anders bedoeld zijn, dan horen we dat welWelk product verwijderd de bruine/roestige aanslag op je remschijven?
Velgenreiniger helpt niet.
Heeft een eigen module, dus die moet je direct zien als het de verschillende beschikbare modules in VCDS bekijkt. Heeft ook maar 1 adaptie-mogelijkheid, die je kunt instellen tussen 0 - 100%. Dit staat voor het geluidsniveau.Weet iemand waar in VCDS de soundaktor te vinden is?
Stoel vervangen door een die wel verstelbaar is?Long shot maar heeft iemand ervaring met het verhogen van de bijrijder stoel? Mijn vriendin klaagt over dat ze er te diep in zit en daardoor last krijgt van haar rug.
Meest praktische is natuurlijk gewoon een kussen of iets dergelijks, maar misschien zijn er nog slimmere oplossingen
De stoel heeft in ieder geval geen hendel om te verhogen zoals aan de bestuurderskant.
Ik heb ook 2 in hoogte verstelbare stoelen.
Mijne ook en dat al in 2003.Mijne zat er af fabriek in
≥ STOEL RECHTS VOOR Volkswagen Polo (6R) (01-2009/10-2017) - Interieur en Bekleding - Marktplaats.nl
251027km. Bouwjaar: 2012. Nette stoel dient even schoongemaakt te worden opslaglocatie: ovk overkant type: stoel rechtsvoor bouwjaar: 2012 onderdeel geschikt voor: volkswagen polo (6r) hatchbackwww.marktplaats.nl
Is dit wat?
Zie net je woonplaats, dus ophalen zal het niet worden, misschien verzenden, stoelhoezen kan je overzetten
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.