Bedankt
Binnenkort in mijn vakantie maar eens een proefrit regelen
Binnenkort in mijn vakantie maar eens een proefrit regelen
1.0 tsi is veeel sneller dan de 1.2 tsiEerlijke ervaringen gezocht…
Ik heb zelf nog nooit met een 1.0 tsi gereden.
Maar zijn er mensen die hier wel ervaring mee hebben? Graag positief en negatieve berichten zodat ik een beetje weet hoe en wat
Ik heb namelijk interesse in een Seat Ibiza 6p uit 2016 deze zijn geleverd met de 1.0 3cil tsi.
Ik ben alleen de 1.2 tsi gewend
Dat kon je toen niet hebben waardoor je een GTI hebt gekocht?1.0 tsi is veeel sneller dan de 1.2 tsi
toen ik nog een 6c had reed ik op de snelweg, kwam een 1.0 tsi gechipt langs racen, moest wel even bijgassen om op tempo te komen
Ik had die van mij laten tunen problemen met toerental koude start gasreponse, ik heb nu de originele software terug rijdt gewoon lekkerder, geen vermogensverlies geen issues met toerental. Auto schakelt zelfs gewoon fijner.Getunede autos, ook al hebben ze minder vermogen, lopen goed door tov niet getunede.
Waar had je dat laten doen? Lijkt me dat er dan iets niet goed is gegaan, want het hoort wel zo te zijn als @Famous1303 aangeeft.Ik had die van mij laten tunen problemen met toerental koude start gasreponse, ik heb nu de originele software terug rijdt gewoon lekkerder, geen vermogensverlies geen issues met toerental. Auto schakelt zelfs gewoon fijner.
NVM verkeerdeIk had die van mij laten tunen problemen met toerental koude start gasreponse, ik heb nu de originele software terug rijdt gewoon lekkerder, geen vermogensverlies geen issues met toerental. Auto schakelt zelfs gewoon fijner.
Heb al een bod van 6500
Hier wordt ook een link gegeven, wellicht heb je er wat aan:Heeft iemand enig idee waar ik kaartupdates voor mijn discover media kan vinden? Wanneer ik naar https://app-connect.volkswagen.com/mapupdates/int/en/index.html probeer te gaan krijg ik een 404 terwijl dit voorheen wel gewoon werkte.
Ik wil juist wat minder band, vind het zo rally-achtig staan onder mijnes joh@Jay511 ik rijd met 205/45/17. Die band is iets hoger, vult de ruimte tussen het scherm meer op, is minder plat en naar mijn idee daardoor comfortabeler. Teller afwijking is nu 1km verschil met GPS.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.