Dat zeiden ze aan de telefoon ook idd. Dacht dat je dat elk jaar moest doen bij oude auto’s. Bedankt voor je reactie.Als jou auto op longlife staat is het om de 2 jaar of 30.000km.
Wel erg netjes van jou dealer om je toch niet een beurt aan te smeren.
Zit er nog wel genoeg koudemiddel in?Ja daar zat ik ook aan te denken. Misschien even testen of de ventilator aangaat als ik em op diepvries zet. Heb niet t idee gehad dat ik em hoorde draaien eigenlijk. Dank jullie wel!
In mijn vorige Polo had ik een lekkage van m'n koelvloeistof en inderdaad, de vloeistof is dan wel hartstikke roze, maar het spoor dat het achterliet was toch echt geel/groen. Dus wellicht dat je het toch daar moet zoeken. Succes.Ik heb eind vorig jaar de aircoleiding laten repareren, bleek een afdichting te zijn. Nu na een paar maanden lekt hij weer UV vloeistof dat (naar mijn weten) duidt op een lekkage in het airco systeem.
Het gekke vind ik dat hij wel vloeistof lekt, maar de airco nog steeds best prima z'n werk doet... Zou het niet zo moeten zijn dat áls er een lekkage is, je aircogas binnen een paar tellen compleet verdwenen zou moeten zijn? (gas is dunner dan vloeistof + het systeem staat onder druk). Dat zou niet verklaren waarom de airco het wél nog doet... Beetje een vreemd raadsel, en heb ook geen zin om leidingen te gaan vervangen die eigenlijk niet stuk zijn.
edit: Zelfs met de 30+ graden van de afgelopen dagen krijg ik het binnen een paar minuten op een aangename temperatuur in de auto, maar ik weet wél zeker dat de lekkage uit de airco komt (want de enige andere leiding die daar loopt is die van de koelvloeistof, en de koelvloeistof is rood en niet knalgeel/groen)
Dan is die nog steeds lek,Ik heb eind vorig jaar de aircoleiding laten repareren, bleek een afdichting te zijn. Nu na een paar maanden lekt hij weer UV vloeistof dat (naar mijn weten) duidt op een lekkage in het airco systeem.
Het gekke vind ik dat hij wel vloeistof lekt, maar de airco nog steeds best prima z'n werk doet... Zou het niet zo moeten zijn dat áls er een lekkage is, je aircogas binnen een paar tellen compleet verdwenen zou moeten zijn? (gas is dunner dan vloeistof + het systeem staat onder druk). Dat zou niet verklaren waarom de airco het wél nog doet... Beetje een vreemd raadsel, en heb ook geen zin om leidingen te gaan vervangen die eigenlijk niet stuk zijn.
edit: Zelfs met de 30+ graden van de afgelopen dagen krijg ik het binnen een paar minuten op een aangename temperatuur in de auto, maar ik weet wél zeker dat de lekkage uit de airco komt (want de enige andere leiding die daar loopt is die van de koelvloeistof, en de koelvloeistof is rood en niet knalgeel/groen)
Dat is je sleepoog.Hey allemaal, ik heb een kleine vraagje. Bij mijn polo 1.2 tsi heb ik een soort van trekhaak(rondje) rechtsachter onder de bumper, nu wil ik graag een R-line achterbumper erop zetten. Is er een manier om dit trekhaakje simpel te verwijderen of te verbergen? Gaat het niet in de weg zitten bij de diffuser? Foto gevonden op het internet
Aha... Super bedanktDat is je sleepoog.
Een gedeelte van de diff is een kapje wat voor dat oog komt en dat kapje kun je loshalen als je moet slepen.
Als het vliegroest is, gewoon even gaan rijden en remmen; dan is het weer wegWelk product verwijderd de bruine/roestige aanslag op je remschijven?
Velgenreiniger helpt niet.
Tja.. dat is gewoon roest op blank ijzer..Welk product verwijderd de bruine/roestige aanslag op je remschijven?
Velgenreiniger helpt niet.
Hard remmenWelk product verwijderd de bruine/roestige aanslag op je remschijven?
Velgenreiniger helpt niet.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.