ik denk dat je een automatische lichtschakelaar hebt die het niet goed doet
Had ik ook! Je moet van die schakelaar de pin TFL ombuigen en dan doet alles weer normaalBeste,
Sinds kort heb ik een Polo 6R aangeschaft. De auto heeft een alarm systeem 3 ingebouwd gekregen van de vorige eigenaar.
Nu is het zo dat ik een auto schakelaar heb gekocht van Ali Express, na succesvol hebben ingebouwd doet de auto raar wanneer je de schakelaar op AUTO zet.
Als de schakelaar op AUTO is en je trekt de sleutel eruit, blijft de motor draaien. Even later valt deze dan uit, en gaat het contact aan zonder dat er een sleutel in het contact is.
Daarna krijg je meldingen met ''geen sleutel''. Als je de auto dan uit zet, en weer aan dan werkt de coming home functie, maar gaat mijn alarm aan.
Ik denk dat mijn ingebouwde alarm roet in het eten gooit voor de automatische lichtschakelaar, wat denken jullie ?
Gr
MK
Hangt er van af hoelang het duurt; is het na enkele sekonden verdwenen, dan kan het geen kwaad. Duurt het langer, dan zou ik idd alarm slaan. Van wanneer is de auto en is de ketting al eens vervangen? In het verleden is dit wel een veel voorkomend probleem geweest en zijn veel kettingen preventief vervangen onder garantie; bij één van mijn vorige auto's ook.
Dit is mijn polo bij de koude start.
Ketting hoorbaar, distributieketting maar vervangen?
Mijn auto komt uit 2011, en dit duurt net ietsjes langer dan 3 seconden.Hangt er van af hoelang het duurt; is het na enkele sekonden verdwenen, dan kan het geen kwaad. Duurt het langer, dan zou ik idd alarm slaan. Van wanneer is de auto en is de ketting al eens vervangen? In het verleden is dit wel een veel voorkomend probleem geweest en zijn veel kettingen preventief vervangen onder garantie; bij één van mijn vorige auto's ook.
Dan gaat die wel een stuk zwaarder dicht.Ik ben woonachtig in Epe, is er iemand die voor mijn polo 2 puffers passend wil maken, de puffers heb ik al.
dit zou ik graag willen zodat mijn kofferbak automatisch omhoog gaat
Ik heb al andere gasverwn naar de kofferbak springt niet openDan gaat die wel een stuk zwaarder dicht.
Gewoon Skoda gasveren erop en klaar, dat stelt echt weinig voor. Even Google'n voor de juiste nummers.
Thanks voor je mening!Dat is wel een "verdacht" bouwjaar . Ik zou er achter zien te komen of de ketting ooit is vervangen via de onderhoudshistorie (indien aanwezig) . En zo niet of onbekend, zeker naar laten kijken. Denk een duur grapje als de ketting vervangen moet worden, maar absoluut noodzakelijk als het nodig is. Gevolgen van er mee doorrijden kunnen dan rampzalig zijn. Als het na 3 sekonden verdwijnt, is er waarschijnlijk geen reden tot zorg. Maar better safe than sorry.
Je hebt er nog iets anders bij nodig, van die dopjes.Ik heb al andere gasverwn naar de kofferbak springt niet open
Van die gasveren voor je kofferklepWat zijn de puffers? Dacht serieus dat die einddempers bedoelde
Thanks voor je mening!
Ik heb de auto gekocht met 6 maanden garantie, dus zou er even kijken wat we ermee kunnen doen. De distributieketting + spanner zijn beide gedekt.
Je zou even naar mijn video kunnen kijken, ik heb het idee dat ik dit zelfde ook hoor bij jou. geratel bestaat dan uit twee geluiden.
Dit is mijn polo bij de koude start.
Ketting hoorbaar, distributieketting maar vervangen?
Nr.17?--><!--
Body Rear lid lid lock roof edge spoiler for 2011 Volkswagen Polo/Derby/Vento-IND Europe marketwww.oemepc.com
nummertje 10
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.