Lijkt mij van niet…hebben die twee relatie met elkaar?
Het is alleen raar dat deze functies het nu ineens niet meer doen, terwijl ze hiervoor het wel deden.
Maar dat terzijde, wat zou het kunnen zijn?
Volkswagen
Polo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Lijkt mij van niet…hebben die twee relatie met elkaar?
Bij de apk kunnen ze ook de stekkers er even uithalen vertelde de keurmeester. Dat kan makkelijk als hij op de brug staat toch?Ah okay, heel goed. Dan denk ik dat ik er mooi LED in hang en dan gewoon voor de APK de mistlmapen uitzet![]()
Probleem opgelost.ja klopt ik zet ze vaak vast met tiewraps
Probleem opgelost.Misschien een kabeltje ergens losgetrokken?
Mwa, van binnenuit lastig, en elke keer die mistlamp kappen en mistlampen eruit halen is ook niet bevorderlijk voor de levensduur van je kappen.Bij de apk kunnen ze ook de stekkers er even uithalen vertelde de keurmeester. Dat kan makkelijk als hij op de brug staat toch?
Ik heb wel eens een Polo gezien waar ze een interieur verlichting eenheid in de binnenkant van de kofferklep hadden gemaakt. Super slim en werkt denk ik ook goed.Probleem opgelost.
Heb ze laten zitten en de kunststof onderdelen zover losgetrokken dat ik er met de bekabeling achter langs kon.
Wilde ivm de plastic troep niet met de drempel aan het werk in de auto.
Nu wel gedaan, stofzuiger is gewillig.
Zal vanavond ff wat picas maken.
Heb nu links, rechts en midden onder led kofferbak verlichting.
Kunnen we teminste wat vinden in het donker.
Klopt, ischel heeft dat.Ik heb wel eens een Polo gezien waar ze een interieur verlichting eenheid in de binnenkant van de kofferklep hadden gemaakt. Super slim en werkt denk ik ook goed.
Idd als je "save" dingen aan wilt passen in dit de juiste oplossingWaarom pak je niet een obdeleven?
Hmmmm die ga ik eens proberen
Ik ga dit binnenkort zeker proberen!!Dat ga je niet vinden tussen de apps en moet handmatig.
Werkwijze Polo 6C, AW, Golf 7& en Golf 7,5: Kies met VCDS / OBDeleven voor Module 9 (Central electronics), kies voor aanpassingen en zoek juiste lampnamen (LEUCHTE XX). Alleen kentekenverlichting, dan moet je waarschijnlijk Leuchte 25 hebben. Pas hier het lampwattage / lamptype aan naar iets van Algemene LED of iets dergelijks.
Wat moet ik veranderen aan mijn polo als ik van een enkele uitlaat naar een dubbele wil gaan? (Wel aan elkaar)
Er is maar plek voor 1 uitlaat. Het is een polo 6R
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.