Zou er toch wel een doekje om doenH7 lamp eruit halen en met een ijzerdraad poetsen? is geen afkeur zolang je lichtbeeld goed is
Kenteken gegoogled..........Thanks maestro, geweldig!
Was ervan uitgegaan dat m'n ouders dat zelf wel hadden gedaan, oepsKenteken gegoogled..........
Ligt eraan welke units je hebt. Adapters ooo nodig! Verder is ali over het algemeen troep.. ik heb van ali dan Phillips met koelvinnen en die zijn echt mega! Alleen niet meer te koop..Ik wil mijn huidige lampen omzetten naar LED.
Ik heb nu al deze in het winkelwagentje staan:
2 Stuks Canbus H8 Led Fog Light Lamp Voor Vw Polo Mk5 Gti Hatch 6R 6C 61 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015-2017Led Koplamp Lampen - AliExpress 34
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coma.aliexpress.comYhkoms 80W 14000LM Auto Haedlight H4 H7 H1 Led H8 H9 H11 4300K 5000K 6500K 8000K 25000K Auto Mistlamp 80W 16000LM 12V Led Lamp - AliExpress
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coma.aliexpress.com
Beide 6500K.
Het enige wat ik nu nog nodig heb is groot licht toch? Of zitten er nog meer lampen voorop.
Sorry, ik ben echt een leek wat de lampen betreft
Ligt eraan welke units je hebt. Adapters ooo nodig! Verder is ali over het algemeen troep.. ik heb van ali dan Phillips met koelvinnen en die zijn echt mega! Alleen niet meer te koop..
Als het H7 zijn werken ze vast wel. Of het lichtbeeld goed is, is een kwestie van proberen. Je moet sws LED adapters hebben, bestel je voor een eurootje erbij.Dus de lampen die ik wil kopen gaan niet werken? M’n huidige lampen zijn H7
Heb je de advertentie dan nog bij je gekochte producten Jay?Ligt eraan welke units je hebt. Adapters ooo nodig! Verder is ali over het algemeen troep.. ik heb van ali dan Phillips met koelvinnen en die zijn echt mega! Alleen niet meer te koop..
Die foglights van aliexpress heb ik vorige week binnen gekregen, zien er best goed uit! Geen storingen ofzo.Ik wil mijn huidige lampen omzetten naar LED.
Ik heb nu al deze in het winkelwagentje staan:
2 Stuks Canbus H8 Led Fog Light Lamp Voor Vw Polo Mk5 Gti Hatch 6R 6C 61 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015-2017Led Koplamp Lampen - AliExpress 34
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coma.aliexpress.com
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.