Bumpers en andere carosseriedelen van Van Wezel wel eens gezien op een Golf en een Polo, tranen springen in je ogen qua pasvorm.Maakt Van Wezel fatsoenlijke imitatieproducten? Iemand wat ervaring met dit merk?
Achterlichten van dit merk zijn super met een goede pasvorm verder heb ik er geen ervaring meeMaakt Van Wezel fatsoenlijke imitatieproducten? Iemand wat ervaring met dit merk?
Ligt eraan wat, ik heb wielkuipen en onderplaat gekocht en die pssen goed.Maakt Van Wezel fatsoenlijke imitatieproducten? Iemand wat ervaring met dit merk?
In mijn geval totaal andere kabels. Heb de oude moeten verwijderen en gebruikt om de nieuwe te leggen.Is het ombouwen van een kentekencamera naar een flip een kwestie van plug en play of heb je hier andere kabels/codering voor nodig?
Ik wil deze led-lampen kopen voor m’n polo:
2Pcs H7 H3 Led H1 H9 H4 H13 Lamp 60W Koplampen Auto Lamp Met H11 Led Auto Licht 6000K Wit 12V Auto Led Lamp Ejh - AliExpress 34
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coma.aliexpress.com
Is dit gewoon plug en play? En welke socket heb ik nodig? Ik heb nu alles gewoon nog origineel.
Ik wil eigenlijk al mijn lampen switchen naar LED.Voor je dimlicht? Heb je h7 of h4? Foto van je koplamp kan veel oplossen. Meeste zijn plug en play, soms een andere adapter voor de h7 en kijken of ze in je behuizing passen en je dop achter er nog op past.
Dan een foto van je front, zo gokken we ons ook een ongelukIk wil eigenlijk al mijn lampen switchen naar LED.
Dus m’n mistlampen onder, dimlicht, grootlicht..
Alles is nu gewoon nog origineel
Misschien heb je hier ook nog iets aan.Ik wil eigenlijk al mijn lampen switchen naar LED.
Dus m’n mistlampen onder, dimlicht, grootlicht..
Alles is nu gewoon nog origineel.
Atm is wel een fijn bedrijf maar VAGTechniek staat heel goed aangeschreven. Zal ook wel duurder zijn...Chiptuning bij vagtechniek of bij Atm houten… hmmmm..
Kwa afstand scheelt het 20 min verder naar vagtechniek
Daarom kwa prijs verschil maakt het niet veel uit.Voor chips op maat en zo zou ik naar VAG techniek gaan. Voor een standaard huis-tuin-en-keuken stage 1 remap durf ik ATM ook prima aan.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.