Wel grappig dat de GTE ook de enige echte hybride is.Volgens de marketingafdeling van Volkswagen:
GTI - snelle benzine
GTD - snelle diesel
GTE - snelle hybride
Je zal niet de enige zijn.Is er ergens los een voetenmat te koop voor bestuurderskant? Mijn mattenset ziet er nog zo mooi uit. Behalve van bestuurder.
Ja kan. Stof is wel fijn, aangezien je dan je schoenen droog kan maken, zodat je niet op je pedalen glijd.Tip van flip, neem rubberen matten, heb ze al 6 jaar en gewoon nog perfect.
Er zijn ook andere hybrides geweest, alleen niet met de GTE naam.Wel grappig dat de GTE ook de enige echte hybride is.
De GTD motor ligt ook in andere auto's maar dan heeft ie niet eens die naam
De snelste 'gewone' TDI (dus niet de amarok V6/touareg V10) is de 2.0 TDI in de Passat bi-TDI
En de GTI is niet eens de snelste benzine, dat is de R. En die motor ligt dan weer in andere modellen waar geen stickers en logo's op zitten.
Het is dus vooral een marketing dingetje.
Ik heb me al 2 jaar voorgenomen m'n "zomermatten" er weer in te leggen. De rubberen matjes blijven nog steeds lekker onder m'n gore schoenen liggen!!Tip van flip, neem rubberen matten, heb ze al 6 jaar en gewoon nog perfect.
Dan snap ik het wel ja. Ik eet mijn pepernoten gewoon op kantoor dus voor mijn werk hoeft t nietIk als metaalbewerker neem wel een kilo aan staalkrullen per week mee de auto in. Met die stoffen matten kan je ze eruit pulken, bij rubber even eruit halen en uitkloppen!
Ik denk dat je idd even alle huidige foutcodes moet verwijderen.Ik heb m'n weerstand en m'n ventilator van m'n climatronic nu vervangen, alles werkt maar die foutcode en het knipperen blijft. Moet ik m eerst helemaal resetten via vagcom voordat dat weg is?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.