gewoon de storing weg coderen, of omcoderen naar LED, ben je er ook.
Welke xenonlampen gebruiken jullie voor de bixenon koplampen? Heb momenteel gele dimlicht wil graag wit
+1Ik rij nu met de Osram cbb lampen. Erg fijn. Nieuwe cbi gen2 schijnen ook erg goed te zijn.
Is, voor zover ik weet, niet los te koop. Ik weet helaas niet waar je die hele stugge stof kan kopen die vooraan in het hiel gedeelte zit maar heb wel een schoenmaker gevonden die het er voor een paar euro op wil zetten. Volgens hem komen zijn naalden er wel doorheen.Is er ergens los een voetenmat te koop voor bestuurderskant? Mijn mattenset ziet er nog zo mooi uit. Behalve van bestuurder.
Is, voor zover ik weet, niet los te koop. Ik weet helaas niet waar je die hele stugge stof kan kopen die vooraan in het hiel gedeelte zit maar heb wel een schoenmaker gevonden die het er voor een paar euro op wil zetten. Volgens hem komen zijn naalden er wel doorheen.
Is er ergens los een voetenmat te koop voor bestuurderskant? Mijn mattenset ziet er nog zo mooi uit. Behalve van bestuurder.
Ja, met je fikken van je telefoon afblijven als je op de snelweg rijdt?Iemand een idee?
Is een maatje van mij die dit voor me filmtJa, met je fikken van je telefoon afblijven als je op de snelweg rijdt?
He he he rustig, ik kan me nog een filmpje herinneren dat je al filmend door een woonwijk rijdt........Ja, met je fikken van je telefoon afblijven als je op de snelweg rijdt?
Ankerplaat zat tegen de remschijven aan. Zal nu opgelost moeten zijn!Misschien een steentje tussen de ankerplaat en remschijf.
Of je remmen zijn versleten.
Dit?Is het mogelijk om een achteruitrijd camera te installeren i.c.m een composition color op een Polo 6C?
ik denk het nietIs het mogelijk om een achteruitrijd camera te installeren i.c.m een composition color op een Polo 6C?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.