Het grote 'kleine vragen' topic

Heb ook krakende rubbers voor. Had het laten invetten maar het is weer terug, verschrikkelijk!!

Saab  9-3 Vector 2008 
Iemand ervaring met hoogglans spuiten van de bumper gril, of zijn deze ook in glans zwart te koop? Zag de How-To wel al, maar ik ga er zelf niet aan beginnen denk ik zo
Lijkt me mooier staan op de zwarte auto D1C852BC-86A0-44DA-8608-FFE2C60F55DB.jpeg

Volkswagen  Polo 6R 
Iemand die mij kan vertellen waar “3x r-line” voor staat bij sommige auto-advertenties?

Interieur, exterieur en …

Skoda  Octavia 4 
Passen de 6C FULL-LED lampen zo in mijn Polo? Of heb ik daar aanpassingen voor nodig? Zo ja, welke bijvoorbeeld?

Saab  9-3 Vector 2008 
Mijn rechter spiegel wordt niet meer verwarmd. Terwijl links het wel gewoon doet.
Zijn er naast de spiegel zelf nog andere zaken waar het aan zou kunnen liggen?

Volkswagen  Polo 6R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!