Welke problemen heb je ?Heeft iemand een idee wat de diameter van de stabilisatorstang van een '13 BlueGT is?
Alvast bedankt!
[Edit] Schuifmaat geleend en de diameter is 20mm.
De voortrein van mijn BlueGt (2016) kraakt als een malle bij drempels
Dat had ik dus.Welke problemen heb je ?
De voortrein van mijn BlueGt (2016) kraakt als een malle bij drempels
Dat had ik wel al ergens gelezen idd, is er dan toevallig ook iemand op het forum in de regio Brabant die dat kan?een MF stuur moet altijd bekabeld en gecodeerd worden.
Dat is fijn om te weten! Ik dacht dat bij boven geplaatst stuur de airbag bij zat, maar bij navraag blijkt dat niet te zijn. Ik stuur je tzt een bericht als ik een stuur gevonden hebJa, ik
Iemand die mij kan vertellen waar “3x r-line” voor staat bij sommige auto-advertenties?
Interieur, exterieur en …
Heb je ze vervangen voor originele of aftermarket?Dat had ik dus.
Even vervangen en ze is weer stil.
Ik heb ze vervangen door de febi bilstein 37659.Heb je ze vervangen voor originele of aftermarket?
Past wel met adapters en codering aanpassenPassen de 6C FULL-LED lampen zo in mijn Polo? Of heb ik daar aanpassingen voor nodig? Zo ja, welke bijvoorbeeld?
Thanks! Dan ga ik daar binnenkort wellicht mee aan de slag!Past wel met adapters en codering aanpassen
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.