Ook het interieurfilter vervangen dan?Geprobeerd, leuk voor een weekje....
Volkswagen
Polo 6R
1.4 16v 86pk
Ook het interieurfilter vervangen dan?Geprobeerd, leuk voor een weekje....
YupOok het interieurfilter vervangen dan?
Dan moet er iets anders aan de hand zijn, normaal gesproken blijft het wel een paar weken te ruiken voordat de geur verdwijnt. De airco vlak voor het stoppen met rijden uit schakelen zodat de kanalen condensvrij worden en er geen schimmel kan ontstaan wil nog wel eens helpen om nare geurtjes te voorkomen.
Het kan zijn dat de trommels een randje hebbende moet je ze terug stellen en later weer opstellen. Dit gaat door 1 van de wielboutgaten. Als je er geen ervaring mee heb, vraag om hulp, als er straks een kind op je motorkap ligt, vergeef je jezelf nooit.Vraagje: Ik wil binnenkort men trommelremmen eens inspecteren en eventueel schoonmaken. Kan ik de trommel gewoon loshalen en laten weer vastzetten zonder daar dingen voor te moeten afstellen ? Gebeurd dit vanzelf ?
dit denk ik ookHeb je er led in zitten, dan kan de foutmelding uitgecodeerd zijn.
Ik heb led erin zitten idd. Maar paar maanden terug kreeg ik wel melding als er een lampje stuk was. En de ledjes dimlicht h7 grootlicht h7 heb ik al zeker jaartje erin. Met vcds heb ik niks uitlaten coderen. Of bedoel jullie iets anders?dit denk ik ook
Ja, alles kan maar ik denk eerder aan een halogeen lampje dat aan het overlijden is, of een LEDje langzaam iets minder presteeert en een foutcode gooit.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.