1 voet per drager kan je toch verschuiven?Iemand ervaring met (Farad) dakdragers op een AW GTI? Heb de indruk dat er niet veel klopt van die opgegeven afstanden tussen de draagvoeten. Of heeft de GTI soms een ander dak dan de "gewone" AW?
1 voet per drager kan je toch verschuiven?Iemand ervaring met (Farad) dakdragers op een AW GTI? Heb de indruk dat er niet veel klopt van die opgegeven afstanden tussen de draagvoeten. Of heeft de GTI soms een ander dak dan de "gewone" AW?
ja, klopt. Denk dat het handiger is om dat met zijn tweeen te doen. Ben momenteel een paar dagen alleen1 voet per drager kan je toch verschuiven?
NGK ZFR6 T-11GIk ben van plan mijn huidige Polo een beurtje te geven, nu ben ik aan het kijken naar bougies om ze te bestellen maar ik heb geen idee welke ik nodig zou moeten hebben. Weet iemand toevallig om welke het zou gaan?
Gaat om een Polo uit 2012 met een 1.4 FSI blok
bedankt, hoe heb je dit gevonden?NGK ZFR6 T-11G
Bosch 0242 236 565
Bosch (LPG/CNG) 0242 240 654
OE nummer 101 905 601F
Succes
Geen dank, ik werk bij een grote automaterialengrossier. Via ons portaal kun je bijna heel het wagenpark wat hier in Nederland rondrijdt opzoeken qua onderdelen. Een verknopte versie hiervan wat voor particulieren bereikbaar is is https://begin.mijngrossier.nl/Vehicle/Search?cmsRequest=1&retUrl=http://begin.mijngrossier.nl/bedankt, hoe heb je dit gevonden?
Ik heb het laten doen met mijn polo 1.2 TSI (bij ander bedrijf) en ik vind het perfect. Rijdt zoveel soepeler en pittiger.Ben wellicht van plan mijn 1.2 TSI (Golf) te laten chippen bij ATM in Baarn. Wat zijn jullie ervaringen bij dit bedrijf en zou het veel zin hebben?
Ze stellen dat ik van 105pk naar 140pk zou gaan.
1 bout los en met het juiste moment weer vast zetten kan prima, en zelfs met de wielen op de grondOnlangs een ander setje velgen in gebruik genomen, deze hebben nu allemaal normale bouten. Mijn slotbouten heb ik nu pas binnen. Kan je 1 bout per wiel vervangen zonder dat de band middels een krik van de grond af staat?
of kun je een bout dan niet goed in zijn geheel verwijderen en dan een andere terugplaatsen?
Thanks!1 bout los en met het juiste moment weer vast zetten kan prima, en zelfs met de wielen op de grond
is dat niet nog net garantie ? Toen mijn polo nog in de garantie zat, hebben ze dit kosteloos vervangenDe waterpomp lekt in mijn auto. Iemand enig idee wat de kosten zijn om deze te laten vervangen en/of repareren? Gaat om een Polo AW uit 2018.
Dat is een hele goede vraag! Thanks. Ga het even uitzoeken.is dat niet nog net garantie ? Toen mijn polo nog in de garantie zat, hebben ze dit kosteloos vervangen
Ben je de eerste eigenaar? ik had verlengde garantie destijds tot 4 jaar (even uit mijn hoofd)Dat is een hele goede vraag! Thanks. Ga het even uitzoeken.
Edit: Hoe kan ik dat het beste achterhalen? Gewoon de dealer bellen?
Nee geen eerste eigenaar. Ik heb de dealer een mail gestuurd, even reactie afwachten. Dank voor de tip in ieder geval!Ben je de eerste eigenaar? ik had verlengde garantie destijds tot 4 jaar (even uit mijn hoofd)
Dan zou je idd even de VW kunnen bellen met de vraag tot wanneer jou auto garantie heeft
Ik krijg een bericht dat bij het vervangen van de waterpomp de distributieriem ook verreist is, klopt dit? Zo technisch ben ik hierin niet .Ben je de eerste eigenaar? ik had verlengde garantie destijds tot 4 jaar (even uit mijn hoofd)
Dan zou je idd even de VW kunnen bellen met de vraag tot wanneer jou auto garantie heeft
Fijn en behulpzaam bedrijf ook achteraf, reken op ong 130 pk.Ben wellicht van plan mijn 1.2 TSI (Golf) te laten chippen bij ATM in Baarn. Wat zijn jullie ervaringen bij dit bedrijf en zou het veel zin hebben?
Ze stellen dat ik van 105pk naar 140pk zou gaan.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.