De een wil sneller rijk worden als de ander.
Het enige wat ik me zou kunnen bedenken is dat de duurdere gelijk het vervangen van de distributie meepakt als ze er toch zijn. Afhankelijk van hoeveel kilometer erop staat is dat ook geen gek idee. Wellicht niet nodig, maar kwaad kan het nooit zou ik zeggen.Zoals eerder geschreven lekt mijn waterpomp en dient deze vervangen te worden. Nu heb ik bij een garage een offerte gekregen van €650,- en bij een andere garage een offerte van €365,-. Allebei de garages geven aan dat ze de gehele unit vervangen dus inclusief thermosstaat. Ik heb werkelijk geen idee waarom er zo'n groot prijsverschil zit tussen de twee. Iemand een logische verklaring haha?
Kan aan vanalles liggen, vraag dan een uitgebreide specificatie ? Bijvoorbeeld welk merk onderdelen ze gebruiken. Origineel tov aftermarket scheelt vaak al erg veel in prijs.Zoals eerder geschreven lekt mijn waterpomp en dient deze vervangen te worden. Nu heb ik bij een garage een offerte gekregen van €650,- en bij een andere garage een offerte van €365,-. Allebei de garages geven aan dat ze de gehele unit vervangen dus inclusief thermosstaat. Ik heb werkelijk geen idee waarom er zo'n groot prijsverschil zit tussen de twee. Iemand een logische verklaring haha?
Ligt eraan, origineel en dan in het chrome of zwart of een rvs stuk?Hoe poetsen jullie sierstukken?
Hoe poetsen jullie sierstukken?
En dan met de hand of machinaal?AUTOSOL® Metal Polish - AUTOSOL Care Products
Autosol Metaal Polijstpasta krijgt nagenoeg alle metalen weer glanzend. Verwijdert roest en aanslag, geeft een prachtige glans en laat een beschermlaagje achter.autosol.nl
Origineel chrome (neem aan dat dat chrome is)Ligt eraan, origineel en dan in het chrome of zwart of een rvs stuk?
Even een dotje op een doekje en goed in- en uitsmeren.En dan met de hand of machinaal?
Oude stijl chroom (oudere auto's/oldtimers) met staalwol 0000 en daarna Autosol/Belgrom chroompoets.Hoe poetsen jullie sierstukken?
Ligt er wellicht aan wat voor vlekken t zijn, maar doorgaans werkt ossengalzeep met een microvezeldoekje.Als we het nu toch over poetsen hebben, iemand een goede tip hoe je kleine vlekjes uit de bekleding krijgt? Heb al met een wondersponsje geprobeerd het eruit te krijgen, maar nog geen succes...
Top, ga ik proberen! Dankjewel!Ligt er wellicht aan wat voor vlekken t zijn, maar doorgaans werkt ossengalzeep met een microvezeldoekje.
Een extractor kan soms ook wonderen doen, ik heb dat in mijn polo gedaan icm dit:Als we het nu toch over poetsen hebben, iemand een goede tip hoe je kleine vlekjes uit de bekleding krijgt? Heb al met een wondersponsje geprobeerd het eruit te krijgen, maar nog geen succes...
Nice, thanks voor de tip! Dan heb ik zeker wel zo'n extractor nodig?Een extractor kan soms ook wonderen doen, ik heb dat in mijn polo gedaan icm dit:
Is het nadeel alleen met veel VW bekleding dat het er een beetje op blijft liggen ipv er doorheen dringt. Ik had dat spul eropgespoten, laten inweken voor een paar minuutjes en dan boenen met een zachte doek. Daarna extractor erover heen. Wel goed laten drogen want de stoelen blijven vaak natter dan zou moeten.
Ik heb m binnen laten staan met de warmelucht kachel de kant van mn auto op.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.