Recurvey
Actief lid
Je kan dit ook zonder extractor gebruiken!Nice, thanks voor de tip! Dan heb ik zeker wel zo'n extractor nodig?

Volkswagen
Polo 6C
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je kan dit ook zonder extractor gebruiken!Nice, thanks voor de tip! Dan heb ik zeker wel zo'n extractor nodig?
De dealer zal je sws proberen af te poeieren. Op je strepen staan! Wat heeft hij gelopen?Nee geen eerste eigenaar. Ik heb de dealer een mail gestuurd, even reactie afwachten. Dank voor de tip in ieder geval!![]()
Emmertje warm water een vriendelijke borstel voor je bekleding anders gaat het pluizen. Evt insprayen met fabuloza als je dat kent of een ander vriendelijk middel voor de bekleding. En dan afvegen met een doekje. En dan alle deuren open laten om het goed te laten drogen. Een extractor is natuurlijk ideaal, maar niet iedereen heeft die of is bereid die te huren voor een paar vlekjes.Als we het nu toch over poetsen hebben, iemand een goede tip hoe je kleine vlekjes uit de bekleding krijgt? Heb al met een wondersponsje geprobeerd het eruit te krijgen, maar nog geen succes...
Ja precies, dank voor de tip man! Ik heb het al geprobeerd met het wondersponsje maar het wilde niet baten.Emmertje warm water een vriendelijke borstel voor je bekleding anders gaat het pluizen. Evt insprayen met fabuloza als je dat kent of een ander vriendelijk middel voor de bekleding. En dan afvegen met een doekje. En dan alle deuren open laten om het goed te laten drogen. Een extractor is natuurlijk ideaal, maar niet iedereen heeft die of is bereid die te huren voor een paar vlekjes.
Volgens mij heeft de maat naafkap niets te maken met de maat vd velg. Lijkt mij gelijk ongeacht de velgmaat.weet iemand toevallig wat de binnen en buitenmaat is van een Naafkap voor 15 inch banden 5x100 (vw polo 6r)?
Oh ok, thanks. Dan maar morgen toch eff meten.Volgens mij heeft de maat naafkap niets te maken met de maat vd velg. Lijkt mij gelijk ongeacht de velgmaat.
Ik heb op ali de 56 (buitenmaat) gehaald voor mijn 15inchesVolgens mij heeft de maat naafkap niets te maken met de maat vd velg. Lijkt mij gelijk ongeacht de velgmaat.
Precies dit!Ik heb ook 56 mm buitenmaat en 52 mm als klemmaat voor m’n 17” velgen. Maarja durf t niet voor een ander z’n velgen te zeggen. Dus, meten is weten![]()
Prijsverschil is te verklaren door een origineel Volkswagen waterpomp en een imitatiemerk (GATES of Kuhl). Wat is jullie advies? Gaan voor origineel of niet.Zoals eerder geschreven lekt mijn waterpomp en dient deze vervangen te worden. Nu heb ik bij een garage een offerte gekregen van €650,- en bij een andere garage een offerte van €365,-. Allebei de garages geven aan dat ze de gehele unit vervangen dus inclusief thermosstaat. Ik heb werkelijk geen idee waarom er zo'n groot prijsverschil zit tussen de twee. Iemand een logische verklaring haha?
Misschien ook niet het juiste woord gebruikt maar om even het verschil aan te geven. In ieder geval bedankt voor de tip!Gates is geen "imitatie"merk lol
Dit ervaar ik ook. Net of er te veel ruimte is en hij "klikt" er echt in.Yo Polo chauffeurs,
Ik hoor bij het schakelen naar z'n 4 een klik geluid. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?
Ja precies. Als ik de pook rustiger er in schiet, hoor ik geen klikDit ervaar ik ook. Net of er te veel ruimte is en hij "klikt" er echt in.
Komt door de positie van de versnelling op de as in de versnellingsbak.Ja precies. Als ik de pook rustiger er in schiet, hoor ik geen klik
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.