Bedankt voor de tips, maar daar gaat zoveel tijd in zitten. We kijken voor een oplossing!Ga een dorp in.
Duitsland is het super makkelijk
Volkswagen
Polo 6C 2017
1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram
Bedankt voor de tips, maar daar gaat zoveel tijd in zitten. We kijken voor een oplossing!Ga een dorp in.
Duitsland is het super makkelijk
Wat er niet is, kan je altijd maken, een 12v laadpunt, 2 draden, zekering en een punt waarop je het aansluit. Zo heb ik er 1 in me armsteun gemaakt zodat de mensen op de achterbank ook een laadpunt hebben.Bedankt voor de tips, maar daar gaat zoveel tijd in zitten. We kijken voor een oplossing!
Zit er niet in, was alleen in 2009 en 2010 standaard. Zelf maken dus.Vraagje: onderweg naar Italië wil ik natuurlijk voor onderweg wel eten en drinken mee nemen, dus dan lijkt een koelbox mij een goed idee. Heeft de Polo van 2017 in de kofferbak ook een 12V aansluiting? Mocht dit niet zo zijn is het ook geen probleem, maar het maakt het wel makkelijker! Ik hoor graag!
Duidelijk, bedankt voor je comment!Zit er niet in, was alleen in 2009 en 2010 standaard. Zelf maken dus.
Even op ebay.de zoeken naar "VW Bordmappe"Hey mannen. Vraagje. Mijn partner heeft vandaag een fraaie VW Polo 1.4 MPI DSG gekocht uit 2010. Echter zat er geen map bij waar de onderhoudsboekjes in kunnen.
Iemand enig idee waar ik deze goedkoop kan krijgen, of iemand die er een voor mij heeft? Ik hoor graag
Heb je een foto van het uitlijnrapport? (niet dat ik die kan "lezen"), maar anderen wel.Dus, heb leuk mijn auto laten uitlijnen. Maar nu merk ik sinds een aantal dagen dat mijn auto een beetje aan het zoeken is. Ik blijf corrigeren, ook al staat het stuur recht. Of zou het kunnen dat ik vanuit stilstand bij het stoplicht de auto flink op z’n staart heb getrapt en de banden voor (vermoed ik) begonnen te spinnen? Heel vervelende zoekende wegligging heeft ie op het moment..
Bij nader in zien. Ik ben gewoon gek. Blijkbaar is mijn manier van sturen niet goed. Mijn pa constateerde dat hij gewoon kaarsrecht rijd. Anders had hij ook moeten trekken naar 1 kant tijdens stevig remmen of stevig optrekken. Twee handjes aan het stuur en dan is alles goed!Heb je een foto van het uitlijnrapport? (niet dat ik die kan "lezen"), maar anderen wel.
Twee handjes aan het stuur is wel verstandig, maar je moet niet blijven corrigeren om rechtuit te kunnen rijden. Kan ook aan de weg liggen, die lopen ook wel eens scheef af. Meerdere keren uitproberen op verschillende wegen en snelheden.Bij nader in zien. Ik ben gewoon gek. Blijkbaar is mijn manier van sturen niet goed. Mijn pa constateerde dat hij gewoon kaarsrecht rijd. Anders had hij ook moeten trekken naar 1 kant tijdens stevig remmen of stevig optrekken. Twee handjes aan het stuur en dan is alles goed!
Heb ik nu dus gedaan. Niets aan het handje. Ik moet niet zo pietje precies zijnTwee handjes aan het stuur is wel verstandig, maar je moet niet blijven corrigeren om rechtuit te kunnen rijden. Kan ook aan de weg liggen, die lopen ook wel eens scheef af. Meerdere keren uitproberen op verschillende wegen en snelheden.
ik herken dat gevoel..Heb ik nu dus gedaan. Niets aan het handje. Ik moet niet zo pietje precies zijn
Ben wat dat betreft net mn vader die wordt ook gek als iets niet goed is
Even op google kijken en je vindt redelijk snel je antwoord met een ja of een nee.Ik heb op dit moment Front assist op mijn Polo 6C, is het mogelijk om daar Adaptive cruise control in te bouwen?
dus als ik het goed begrijp..Even op google kijken en je vindt redelijk snel je antwoord met een ja of een nee.
"It's frustrating- much of the hardware is there, but it's still tricky and expensive to add ACC! For regular cars with Front Assist, there is a 'mid' version of the ABS/ESP module, which can activate the autonomous braking but not much else. A 'low' version would be just regular ABS/ESP, but that's not available in the UK on the current Polo. ACC requires a 'high' version of the ABS module, which can gently brake the car to match the speed of the vehicle in front. I think the DSG cars might have a 'high+' version which can brake to a stop, but I'm not sure if that's just programming or a different module.
So, to change to have ACC, you'd need the upgraded ABS/ESP module, new steering wheel buttons, and if the car only has a speed limiter from the factory, then new indicator stalks to remove those extra switches. The switches etc wouldn't be too much of a job, but the new ABS module is probably quite expensive."
Kortom, het is mogelijk.
Hoe en wat exact weet ik niet. De vraag was of het mogelijk is, en op basis van de gevonden reactie op internet lijkt het mogelijk te zijn. Wat je dus precies nodig hebt moet je verder proberen uit te pluizen.dus als ik het goed begrijp..
mijn wagen met DSG heeft vanuit de fabriek speed limiter en ook cruise control, en op men stuur links CNL in plaat van ACC. dus als ik een stuur met ACC links monteer zou in ik theorie moeten kunnen ACC programmeren en doen werken als er natuurlijk een high versie van het ABS systeem aanwezig is?
en hoe kom ik te weten of ik een high versie ABS heb of niet?
ben hier wel benieuwd naar
Het kan heel leuk zijn, maar soms heel vervelend, remt soms heel onnodig af als je wilt inhalen.Adaptive cruise control
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.