85000km.
Ja ik ga binnenkort even langs de vw.
Ja ik ga binnenkort even langs de vw.
Pittig zuur als je op 85k al je ketting moet gaan vervangen.
Wel goedkoper dan een EGR klep
Wel goedkoper dan een EGR klep
Dus dank zij jullie is het de laatste maanden zo'n mooi weer. Dank jullie wel!!Is een feit. Daarom heb ik dat milieuding lekker uitstaan
even terug komend op OBDELEVEN wat kan je daar nou allemaal mee?
het zelfde als vcds ( vergelijkbaar ect)
@Robin haas Tja wat is lastig, als je weet wat je doet valt het mee.
wel je verstuivers er uithalen brandstof leidingen los ect,
Hier heb je wel het juiste gereedschap voor nodig .
indien je er geen verstand van heb zou ik het lekker laten uitbesteden
maar die credits. wat kosten die nauw eigenlijk. das voor mij nog niet zo duidelijk. Krijg je bij aankoop een x aantal credits of moet je direct je ccart tevoorschijn halen. Moet je betalen per aanpassing? ben benieuwd?Yup, wat @Laszlo zegt, long coding is mogelijk en bij de 6c zijn er veel dingen benoemt in de aanpassingen.
Ben nu beetje aan het rondneuzen en het werkt wel makkelijk, vooral het feit dat de aanpassingen in een geschiedenis worden bewaard.
Klopt. Maar als je de pro versie aanschaft kun je alles zelf bij longcoding doen als je de codes hebt credits zijn er puur voor de mensen die niet veel kaas gegeten hebben van vcds. En na aanschaf van de pro kun je hier prima iedereen voor hulp vragen voor codes (hoop ik zo )dat credit gebeuren is vrij teleurstellend zeg
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.