Precies, ik heb 1 aanpassing via credits gedaan en nu 2 via long coding. Als ik het een beetje doorheb, zijn die credits straks niet meer nodig. Die credits app is net als een bestelling bij Mcdonalds, kant en klaar en zo gebeurt.
ja dat lijkt me ook. je koopt toch iets om oneindig te gebruiken. het is net een spelletje zo daar kan je ook allemaal credits kopen. dan ben ik toch goedkoper uit met me chineese kabel. die doet ook alles wat ik zeg zonder dat ik er extra voor moet betalen. en vcds is best gebruiks vriendelijk al zeg ik het zelf. weet je iets niet youtube staat er vol mee.dat credit gebeuren is vrij teleurstellend zeg
ja dat lijkt me ook. je koopt toch iets om oneindig te gebruiken. het is net een spelletje zo daar kan je ook allemaal credits kopen. dan ben ik toch goedkoper uit met me chineese kabel. die doet ook alles wat ik zeg zonder dat ik er extra voor moet betalen. en vcds is best gebruiks vriendelijk al zeg ik het zelf. weet je iets niet youtube staat er vol mee.
Indd originele is voor mij onnodig. Ik heb alles aan of uitgezet wat er mogelijk is. 1x per maand kijken voor storingen. En verder gebruik je mmmm nooit meer. En het verschil tussen 30 en 500 is te groot.Ja het is maar dat een origi zo duur is anders had ik daar een van
Linglong gaat asap terug naar waar die vandaan komt en goodyear komt eronder dus dat lost zichzelf op. Ze balanceren en lijnen opnieuw uit bij nieuwe set banden toch. Dan wacht ik daar wel gewoon opControleren op speling van de ophaning indien aanwezig oplossen.
Linglong..... tja.....
Balanceren
Uitlijnen
Als je de accu echt vervangt met een nieuwe dan wel als je computer dat ondersteund, bij onze polo ondersteunde de computer het niet, maar bij demonteren doe ik tenminste alleen ramen inleren en tijd instellenDus als ik het goed lees moet je bij het verwijderen van een van de klemmen of de gehele accu, en wanneer je deze weer monteert, de auto laten inleren omdat er dan weer contact is gemaakt met het systeem?
Even langs de dealer of een een andere garage en laat je onderstel even checken op speling.Folks. Ik moet weer even een beroep doen op jullie kennis.
Het begint me steeds meer op te vallen dat mijn stuur trilt. En dat mijn stuur op sommige wegen zijn eigen weg zoekt. Ik heb de auto bij aankoop op een erg vlakke industrieweg getest door hard te remmen met de handen los en het stuur bleef kaarsrecht.
Echter lijkt het wel als er ook maar een kleine afwijking in de weg zit of klein hobbeltje en ik heb mijn stuur niet echt vast dat hij dan helemaal zijn weg zoekt.
Bijvoorbeeld ook als ik bij een stoplicht aankom de weg een Beetje afloopt naar rechts en ik rem met handen los gooit die hem naar rechts.
Dit ben ik niet gewend en ik weet ook niet of dit hoort.
Verder valt het op dat mijn stuur niet echt lekker "stuurt" als in dat ik niet het gevoel heb dat ik 100% controle heb over waar die auto heen gaat.
En het trillen is vaak aanwezig. Op snelwegen ook.
Misschien een gewichtje afgevallen?
Wat is de volgorde van uitsluiten?
1) uitlijnen
2) balanceren
3) ander merk banden (nu type linglong Setulla s pace)
4) stuurkogels / lagers?
Staat onder vcds. Ik heb hem op gehandicapten stand staan, heerlijk.Ik probeer hier ergens op t forum iets te vinden over aanpassingen van je stuurzwaarte. Kan het niet vinden en kan me herinneren dat je in vcds iets met 1-5 niveaus had ofzo. Vind mijn stuur te licht sturen. Kan ik dit aanpassen?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.